Escanath Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Kjøpte nytt hovedkort og skulle sette det inn da jeg ser at hovedstrømforsyningskontakten på hovedkortet er 24-pin og den jeg har på strømforsyninga bare er 20-pin. Hjelp! Ny strømforsyning også? -,- Å hvordan vet jeg at den er 24-pins utgang? Hva gjør jeg? Er ikke ekspert på dette området. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Les manualen til hovedkortet. Mange hovedkort fungerer med 20pin,selv om det er 24 på hovedkortet. Hvilken hardware har du? Lenke til kommentar
Escanath Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=34577...led#ProductTabs Prøvde å feste den på, men når jeg starta opp skjedde ingenting. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Har du tilkoplet P4 kontakten fra PSU her : Lenke til kommentar
Escanath Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Ja det har jeg gjort. Er det andre ting som kan forhindre oppstart? Noen småe ledninger? Har ikke satt den helt sammen, bare satt inn strømmen når jeg fant ut det med atx kontakten, for å se om det fikk strøm. Men bare skjermkortet som ikke er satt inn enda. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Du må sette inn et skjermkort. Og hovedkortet starter ikke uten at du kortslutter pwr_on pinnene , enten manuellt eller at de er koplet til kabinett "på knappen". Edit: Hvis ikke dette hovedkortet har en trykkbryter for pwr da.. (noen nyere kort har dette) Endret 19. juli 2008 av syar2003 Lenke til kommentar
Escanath Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 aha skal prøve, hater de der mini kablene. Blir sikkert ikke rett der heller med det første Lenke til kommentar
Escanath Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Skjermkortet satt inn, fortsatt ingenting som skjer.. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hvilken strømforsyning er det du har? Lenke til kommentar
Escanath Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Serie med problemer her. Fikk til å få i gang hele greia. Men så var det ikke nok flatkabler til 2 cd-rom, så jeg satt i en vanlig en, starta opp skulle installere osv. Så var det dvd, så jeg skifta til dvd'n i stedet, starta opp, å nå kommer disk boot failure. Dvd rommen har jeg brukt lenge å er ikke noe galt med den. Pfft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå