elvis14 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hallo:) Installerte akkurat ubuntu 8.0.4 på laptoppen min, og alt fungerte helt fint. Lasta ned Wine, installerte Steam, Installerte CS. Det er her problemet mitt ligger: Når jeg starter CS, exit'er steam seg selv, så jeg ikke får spilt. :S har også prøvd og starte fra ikonet på skrivebordet men da logger den seg jo på steam automatisk for så å logge seg ut igjen. -.- noen ideer om hvorfor dette forekommer\hvordan jeg kan fixe det? takker for alle svar på forhånd Lenke til kommentar
Smif Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Sett her? AppDB Hvilken CS versjon er det snakk om? Source? Lenke til kommentar
atotlole Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) hmm -.^ sorry for dobbel postingen men vet ikke helt hvordan det kan ha forekommet trykka på edit på denne på plutselig var en ny post det og vet ikke hvordan jeg skal få sletta denne. Endret 21. juli 2008 av atotlole Lenke til kommentar
atotlole Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) snakk om cs1.6 (gjelder egentlig alle spill i steam når jeg tenker meg om) noen som vet hvorfor all skriften i steam,msn,firefox er så liten:P? sjekka også linken APPDS eller hva det var over her men skjønte ikke helt hvor hjelpen var i det kan det være en mangel på drivere? har installert en driver som fulgte med, men ikke mer Endret 21. juli 2008 av atotlole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå