EspenE Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Denne er jeg usikker på. Personlig liker jeg den, men noen vil kanskje reagere på den mørke speilingen. Har klonet bort noe smårusk på toppen av stenen men lot bladet bli igjen med vilje. Bildet er tatt med en 70-200f2,8 VR som jeg har vært så heldig å få låne i noen dager. Endret 19. juli 2008 av EspenE Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg synes det er fint. Nyyyydelig blåfarge. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Harmonisk. Av en eller annen grunn så føles det ut som at steinen er gigantisk, men bladet må, i mine øyne, vekk. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Ganske deilig bilde. Noe lignende dette er noe k.n.b. kunne brukt om han skal lage serie av av "lys og skygger" Enkel og rein komposisjon, fint lys, behagelige farger. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Kan gjerne gjøre det til et samarbeidsprosjekt for min del. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Uten bladet kan det nesten se ut som et flyfoto . Meget fint bilde uansett; flotte farger og rene skarpe linjer. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Harmonisk bilde ja. Ikke noe å utsette. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 Det er svært behagelig å se på. Harmonisk går igjen i tråden, og det er vanskelig å motsi det. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 Harmonisk, vakkert og om PM sier, behagelig. Me likes. Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 Takker for hyggelige tilbakemeldinger. Bildet kom til etter å ha tatt et utall bilder av vann, skog og åser uten at jeg ble fornøyd. Tok en liten pause i vannkanten og senket blikket noe som viste seg å være en brukbar ide. Harmoni er ordet de fleste bruker her og jeg er enig i det. Har siden jeg la ut bildet, tatt en utskrift på matt papir og det fungerer meget bra på print. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 Når jeg så på thumb'en, så lurte jeg på hva som var spesielt her. Heldigvis klikket jeg på det slik at jeg fikk se det i større størrelse. Er enig i at dette ble vellykket og harmonisk. SKjønner godt at du har skrevet det ut i stor størrelse. Det eneste jeg har å utsette på bildet, er løvet som jeg synes virker forstyrrende. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå