Mademoiselle Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Her kan vi samle årets poenggrenser for opptaket 2008 via samordnaopptak.no. Bare skriv hva du kom inn på og hva poenggrensen var. Husk også å skrive hvor du kom inn, og om det var primærkvote eller ordinærkvote. Da begynner jeg: medisin, Oslo, start høst: primærkvote: 65,2 Lenke til kommentar
HValder Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Introduksjonsstudiet i psykologi ved NTNU, start høst: primerkvote 48 Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Sivilingeniør - Fysikk og matematikk, NTNU. Primærkvotegrense 60,8 (høst). Ser ut som om det er usedvanlig stor interesse for medisin i hele Norge i år. Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Veterinærstudiet, NVH : Primærvitnemål: 61,8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-120696 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hva er egentlig vitsen med denne tråden da alle poenggrensene i alle kvotene blir offentliggjort i morgen? Uansett, marin teknikk, primærvitnemålskvote: 58,5. Lenke til kommentar
conolo Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 NHH, primærvitnemål: 58,2 Her kan vi samle årets poenggrenser for opptaket 2008 via samordnaopptak.no. Bare skriv hva du kom inn på og hva poenggrensen var. Husk også å skrive hvor du kom inn, og om det var primærkvote eller ordinærkvote. Da begynner jeg: medisin, Oslo, start høst: primærkvote: 65,2 Hvordan har du klart å fått 65,2 poeng eller mer? Kommer du rett fra vgs? Har du et snitt på sånn 5,5 i karakterer da, og alle studiepoengene (10 poeng) Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Hvordan har du klart å fått 65,2 poeng eller mer? Kommer du rett fra vgs?Har du et snitt på sånn 5,5 i karakterer da, og alle studiepoengene (10 poeng) Hadde 5,75 i karaktersnitt og fikk 8,5 poeng for å ha tatt fordypning i matte, fysikk og kjemi. Jeg visste forresten ikke at poenggrensene blir offentliggjort i morgen. Beklager! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Sivilingeniør - Fysikk og matematikk, NTNU. Primærkvotegrense 60,8 (høst).OH LAWD snittet har gått opp siden ifjor. Jaja, velkommen skal du være! Lenke til kommentar
EDB Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Sivilingeniør - Fysikk og matematikk, NTNU. Primærkvotegrense 60,8 (høst).OH LAWD snittet har gått opp siden ifjor. Jaja, velkommen skal du være! Poenggrensen i min kvote var 56.8. Sikker på at du søkte i samme kvote som han? Lenke til kommentar
conolo Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hvordan har du klart å fått 65,2 poeng eller mer? Kommer du rett fra vgs?Har du et snitt på sånn 5,5 i karakterer da, og alle studiepoengene (10 poeng) Hadde 5,75 i karaktersnitt og fikk 8,5 poeng for å ha tatt fordypning i matte, fysikk og kjemi. Jeg visste forresten ikke at poenggrensene blir offentliggjort i morgen. Beklager! Men hvordan klarte du å få så mange 6 - ere? Har du sittet 24/7 med lekser, eller er du bare dritsmart? Følte jeg stresset "mye" (hadde ikke giddet mer) for å få 5,1 i karakterer uten poeng! Lenke til kommentar
mathos Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Noen som vet grensen for jus @ UiB i år? Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Hvordan har du klart å fått 65,2 poeng eller mer? Kommer du rett fra vgs?Har du et snitt på sånn 5,5 i karakterer da, og alle studiepoengene (10 poeng) Hadde 5,75 i karaktersnitt og fikk 8,5 poeng for å ha tatt fordypning i matte, fysikk og kjemi. Jeg visste forresten ikke at poenggrensene blir offentliggjort i morgen. Beklager! Men hvordan klarte du å få så mange 6 - ere? Har du sittet 24/7 med lekser, eller er du bare dritsmart? Følte jeg stresset "mye" (hadde ikke giddet mer) for å få 5,1 i karakterer uten poeng! Vel, det var en fin kombinasjon. Jeg satt en del og leste spesielt godt til historie- og religionsprøver (skrev titalls sider med sammendrag fra boka og skrev ut arkene og pugget på bussen osv.) , og jeg sørget for å jobbe jevnt i realfagene og i språkfagene. Da gikk det veldig bra med karakterene. Jeg jobbet jo for å få 18 seksere, men fikk tid til mye annet også. Lenke til kommentar
conolo Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Noen som vet kravet for UIB juss - primærkvoten? Lenke til kommentar
Asuncion Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 NHH 60.0 ordinær kvote Fysioterapi HiB- 59,3 ordinær kvote Arbeid og org. psykologi UIB 60,1 ord. kvote Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 NHH 60.0 ordinær kvoteFysioterapi HiB- 59,3 ordinær kvote Arbeid og org. psykologi UIB 60,1 ord. kvote Hvordan vet du så mange grenser? Får man ikke bare vite poenggrensen for det man kommer inn på? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Kanskje han er unormal og faktisk har venner (som har fortalt det til han). Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Kanskje han er unormal og faktisk har venner (som har fortalt det til han). Hm, hvis den var rettet mot meg, undrer jeg faktisk på om du kan ha noen venner hvis du til stadighet benytter slik sarkasme. Det er lov å ha gode karakterer OG gode venner, faktisk. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Ok? Poenget mitt var at kanskje han har hørt de poenggrensene av venner som har kommet inn på nevnte studier. Når sa jeg at man ikke kan ha gode karakterer OG gode venner? Endret 20. juli 2008 av Camron Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Noen som vet grensen for å komme inn på nanoteknologi NTNU med primærkvoten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå