teletubbiekid Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hvis noen monterer TV'en sin på veggen kan de faenmeg montere Wii'en på veggen også. Uansett så er det din egen feil at Wii'en er i fare for å tråkkes på, ikke Nintendo. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 ja, men current tv-benken min har bare 1 sånn-hylle-tings som er alt for stor og får wiien til å virke enda mindre=Þ I det minste bedre enn å tråkke på den. Hva med å få en moderator til å tråkke på denne tråden og stenge den? Slike argumenter mot fysisk små utstyr er bare tragisk. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Wii-en min står på hylla ved siden av TV-en. Den er kjempefin å se på, tar liten plass og kan plasseres over alt. En knallmaskin! epic fun. Denne tråden er fantastisk IBTL... for liten spør du meg. Lenke til kommentar
4ewugyvueoovuuoyuvfyic Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 I sta var det størrelsen, men nå er det hvor den skal plasseres er du dum? Du forstår selv du har feil om alt du har skrivd. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 for liten spør du meg.Det er ikke størrelsen det kommer an på, men måten man bruker den. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 vel JEG skal få meg en wii-enforecer, men til andre som har montert tven på veggen er de i fare for å tråkke på wiiene sine Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Sett Wiien din intill tv-benken/veggen, der du ikke går da... btw, du stanker! Lenke til kommentar
4ewugyvueoovuuoyuvfyic Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 vel JEG skal få meg en wii-enforecer, men til andre som har montert tven på veggen er de i fare for å tråkke på wiiene sine Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh er du 5 eller 10 år? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 veldig dårligere alternativer der=Þ ingen passer så bra, så for vel velge 10+5 da.. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 veldig dårligere alternativer der=Þ ingen passer så bra, så for vel velge 10+5 da.. Men mentalt så er det svaret-5 Lenke til kommentar
Erren Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Wii-en min står på hylla ved siden av TV-en. Den er kjempefin å se på, tar liten plass og kan plasseres over alt. En knallmaskin! epic fun. Denne tråden er fantastisk IBTL... for liten spør du meg. Ikke mindre enn e-penisen din ble etter denen tråden. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 serr azz Ya shit lizzm. Word Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Wii-en min står på hylla ved siden av TV-en. Den er kjempefin å se på, tar liten plass og kan plasseres over alt. En knallmaskin! epic fun. Denne tråden er fantastisk IBTL... for liten spør du meg. Ikke mindre enn e-penisen din ble etter denen tråden. Den eide :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Lurer på om jeg skal lage en tråd om at EEE er for små. De kan jo ligge i sofaen når jeg setter meg. Og da kan de jo bli ødelagt. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 e-penis... dere har det og?=O Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Nok nå, denne stenges. Siste advarsel til trådstarter, trolletråder er ikke ønsket her i huset, denne er vel den 3. eller 4. i dag... Endret 19. juli 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg