SemikolonP Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Om du har lett for å tråkke på Wii-en din, så sett den ved tv-en istedet for midt på gulvet. Det er en grunn til at kontrollen er trådløs. Lenke til kommentar
4ewugyvueoovuuoyuvfyic Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hvorfor skal Nintendo lage den større når det er helt unødvendig? unødvendig!? de sparer alle eierne fra å måtte kjøpe en/28 ny/e! Ingen andre enn deg er dumme nok til å klare det. Vet om noen med downsyndrom, men har de tråkket på den? NEI. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Du er drit kul og jeg elsker deg mer enn alt annet på jord!! ok. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hvorfor skal Nintendo lage den større når det er helt unødvendig? unødvendig!? de sparer alle eierne fra å måtte kjøpe en/28 ny/e! Jeg tror ærlig talt det er svært få som tråkker på Wii'en sin. Og hvorfor er du så innstilt på å la Wii'en ligge på gulvet når du er så redd for å tråkke på den? Lenke til kommentar
4ewugyvueoovuuoyuvfyic Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) rofl. Endret 19. juli 2008 av 4ewugyvueoovuuoyuvfyic Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg tror ærlig talt det er svært få som tråkker på Wii'en sin. Og hvorfor er du så innstilt på å la Wii'en ligge på gulvet når du er så redd for å tråkke på den? Fordi han ikke visste at man lett tråkker på ting som ligger der man vanligvis tråkker. Lenke til kommentar
4ewugyvueoovuuoyuvfyic Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Du er drit kul og jeg elsker deg mer enn alt annet på jord!! jeg lukter stank å er kol...... XDDDDD :-P Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Om du har lett for å tråkke på Wii-en din, så sett den ved tv-en istedet for midt på gulvet. Det er en grunn til at kontrollen er trådløs. er ikke midt på gulvet, men er på et tråkkebart sted.. Lenke til kommentar
4ewugyvueoovuuoyuvfyic Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Om du har lett for å tråkke på Wii-en din, så sett den ved tv-en istedet for midt på gulvet. Det er en grunn til at kontrollen er trådløs. er ikke midt på gulvet, men er på et tråkkebart sted.. DA ER DU DUM. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Om du har lett for å tråkke på Wii-en din, så sett den ved tv-en istedet for midt på gulvet. Det er en grunn til at kontrollen er trådløs. er ikke midt på gulvet, men er på et tråkkebart sted.. Hva med å sette den på et ikke-så-tråkkbart sted? Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hva med å bare legge den på et sted hvor man ikke tråkker? Lenke til kommentar
4ewugyvueoovuuoyuvfyic Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hva med å bare legge den på et sted hvor man ikke tråkker? Hva med et bord!? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 ... da ser det jo helt tåpelig ut! wiien har sånt design som gjør at den bare passer på gulvet. Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hva med å bare tråke på dene topiken. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hva med å bare slutte å fjase? Denne tråden har da intet diskusjonsgrunnlag... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 ... da ser det jo helt tåpelig ut! wiien har sånt design som gjør at den bare passer på gulvet. DU er tåpelig! Men sånn for å være seriøs... Den passer fint inn i en hylle under tv-en for eksempel. Lenke til kommentar
4ewugyvueoovuuoyuvfyic Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 ... da ser det jo helt tåpelig ut! wiien har sånt design som gjør at den bare passer på gulvet. Kan du svare meg om du er over eller under 10 år? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Nei, den passer også i dashbordet på en bil. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Wii-en min står på hylla ved siden av TV-en. Den er kjempefin å se på, tar liten plass og kan plasseres over alt. En knallmaskin! epic fun. Denne tråden er fantastisk IBTL... Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 ja, men current tv-benken min har bare 1 sånn-hylle-tings som er alt for stor og får wiien til å virke enda mindre=Þ så foretrekker gulvet. og det er jo mange som monterer tvene sine på veggen og ikke har noe benk under. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg