Konnis Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Heisann. Er ute etter en ny mobil. Har følgende behov - Ikke for stor/tung - Gode taster - Greit kamera (må ha autofokus, helst over 2 megapiksler, lys/blits) - STABIL! - Rask i menyene - Standard funksjoner (alarm, stoppeklokke, tidsnedteller etc.) Har sett på SE C702, det eneste som trekker ned på denne er knappene. De ser litt tvilsomme ut. Jeg skal IKKE ha Nokia S60, er utrolig misfornøyd med N73 med tanke på stabilitet og hvor lite rask den er i menyene. Faren min har en N82 som begynner å vise samme problemene allerede nå, så holder meg langt unna de avanserte Nokia-telefonene. Pris? Gidder ikke bruke så mye penger. Ser at djuice.no har C702 til 600kr, noe som er en ok pris. Er ikke villig til å betale så mye mer enn det, hvis jeg ikke får veldig mye mer for pengene Setter enorm pris på raske svar, for hver time med N73 leder meg mer og mer mot vanvidd OBS: Mobilen må ikke ha joystick! Endret 3. august 2008 av Konnis Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Kanskje W760i eller W890 kunne vært noe? Endret 19. juli 2008 av Karlson Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Har sett på W760 før, men litt skeptisk til kameraet. Eller kanskje det duger? Tastene på W890 så jo direkte vonde ut. Får dra til en butikk en av de nærmeste dagene og faktisk teste knappene på mobiler. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Ingen grunn til å være skeptisk til tastene på W890. De fungerer som en drøm. W760 sine er verre imo Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Jøss, må vel ut i butikken og teste litt før jeg uttaler meg noe videre Men hvordan er knappene på C702? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Det er mange som mener de er litt harde, noe jeg og gjør. Men hvis du ikke er av typen som tekster som en maniac så skal det nok gå fint. Det beste er å teste i butikk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 C702 er muligens den tregeste telefonen jeg til dags dato har sett. Du bør ha med campingstol for å vente mens den gjør det den skal etter du har trykt knappen Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Da er ihvertfall den strøket fra lista Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Okei okei, må utvide litt her. Trenger ikke SE, går fint med Nokia og (så lenge det ikke er smartmobil!) Har sett på Nokia 5610 (https://prisguiden.no/product.php?pro...=specifications), og den ser jo rimelig fantastisk ut. Eller hva? Endret 2. august 2008 av Konnis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 har prøvd noen telefoner i N serien til nokia (inkludert N73 og N82) og skjønner at du er skeptisk, men det er faktisk ikke operativsystemet sin skyld. I N73 sitt tilfelle kjører den på en så satans treg CPU at den overhodet ikke burde kommet ut på markedet. N82 har rask nok cpu egentlig, men dn er også veldig treg fordi den er stappet full av så mye drit - animete multimediamenyer som hakker og sliter og ting som akselerometer etc som bare egetlig interesserer fjortiser. hvis du derimot ser på E serien så har du kjappere cpu enn N serien og samtidig brukes den ikke til ting som multimediamenyer og whatnot. I tillegg er de omtrent halve tykkelsen av N serien telefonene. Metaforisk sett kjører N serien vista på hardware beregnet til XP, mens E serien kjører XP på hardware beregnet til Vista. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Vel, nå har jeg egentlig mer eller mindre bestemt meg for 5610 Hvordan er knappene på den? Noe i samme gate som Nokia 6151? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Sikkert et trygt valg det. Tastene er ganske gode, vet ikke om de er lik 6151 sine. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Da går jeg nok for den; takk skal dere ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå