Tristus`- Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Hei... Jeg skal bestille meg katoder til å ha under en data pult ! Har jeg riktig nå , Jeg bestiller ; Katode Grønn 30 CM osv.. 55 ,- Katode Grønn 30 CM osv.. 55 ,- Katode Switch ; Sunbeam Kald Katode Basic Kit 85,- Så kommer Problemer ! 1.prob. Strøm , 12 V ? 2.prob. Vis jeg skal ha 3 katoder , og den switch saken tar bare 2 , hva skal jeg gjøre da ?? Vet dette er LITT komplisert men håper dere skjønner ! Takk...! Lenke til kommentar
formann Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 strøm tar du fra molex kontaktene. (HD og cdrom kontakter) Og om du skal ha 3 katoder så må du ha 2 invertere. Lenke til kommentar
chil Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 strøm tar du fra molex kontaktene. (HD og cdrom kontakter)Og om du skal ha 3 katoder så må du ha 2 invertere. ok vendig Off topic da.. meg jeg har samme HK som deg, og en Xp2400, ser du har overklokka en del, jeg sliter meg og overklokke mere enn 50 60hmz, har du noen tips? Lenke til kommentar
formann Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Prøv med høyere core voltage Lenke til kommentar
alexio Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 vet noen hvor mange timer et katoderør holder før det går ut? --alexio Lenke til kommentar
formann Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 vet noen hvor mange timer et katoderør holder før det går ut? --alexio Tror jeg regnet ut at det var ca 2 år om de stod på døgnet rundt. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 ca 2 år ja.. men tempraturen de ligger stabilt i har litt og si og for levetiden.. men med mindre du har planet om å ha de i stekeovnen lever de nok lenge Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Hvis du har en 12V DC transformator liggende så kan du jo bare kutte ledningen og skjøte den med molex-kontaktene Lenke til kommentar
Chief Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Om du vil henge røra under pulten som du sier så kjøper du bare en Q-tec AT strømforsyning, koster ikke mye, så trenger du ikke en PC en gang!!! Komplett.no selger Q-tec AT forsyning! Tror den er 200W burde holde til en del katoder det ja! -Chief- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå