Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[LØST, øydelagd komponent(er)] byttet hk, ikkje bilete på skjerm

Anbefalte innlegg

Har no endeleg gått frå nVidia hk (p5n32-e sli plus) til intel hk (gaa-x38-dq6)

Har montert alt saman, t.o.m. dobbelsjekka alt.

Prøver å starte maskinen, viftene surrer og "juiletreet" lyser opp.

Uansett kva eg gjer er det ikkje bilete på skjermen. Idear til feilsøking?

Skal prøva med ei rambrikke, fleire idear? Trur alle leidninger skal vera kopla rett.

Treng svar fort grunna utanlandsreise i kveld (er tilake for å sjekke tipsa neste helg)

Anna spec:

xfx 8800gts 640mb (har ingen andre kort eg kan prøva med)

gigabyte 800w straumforsyning

4x 2gb corsair 1066mhz ram

q6600

Kan ta fleire bilete viss ønskeleg, beklager dårleg eksponering og kabelrot (ordnar det etter på når eg har funnet feilen).

post-143404-1216492874_thumb.jpg

post-143404-1216492884_thumb.jpg

post-143404-1216492892_thumb.jpg

post-143404-1216492898_thumb.jpg

post-143404-1216492905_thumb.jpg

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv med 1 RAM-brikke av gangen.

Dobbelsjekk monteringen av CPU.

Sjekk at skjermkort sitter skikkelig i og at det får nok strøm.

Elimineringsmetoden: koble fra en og en ting til du står med bare cpu,ram og skjermkort.

Prøv å resette BIOS.

Nå skal jeg ta meg en pils. Skål!

Lenke til kommentar

har prøvd det nå, ikkje resetta bios enno (har ikkje hatt tid).

Førebels får eg ikkje bilete på skjermen, og eg høyrer ingen piping ved oppstart (feilmelding). Byrjar å lura på om skjermkortet har tatt kvelden, men har for tida ingen andre skjermkort å prøva med :thumbdown:

Nokon andre som har fleire idear til kva som kan vera gale?

Må eg bruka PCIE_12V power connector når eg berre har eit skjermkort?

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

har sjekka spacere ja, holdt på å gjera den feilen ein gong tidlegare :blush:

Gjekk over alle festa til hk-et og fann ut at ein skrue mangla, veit ikkje om dette har noko og sei men set den i no!

Manglar og IO-shield sidan dette var eit demo hk frå ... (fjerna grunna reklamasjonssak), i tillegg brukar eg ikkje bracketen. Dette kan vell umulig ha noko å sei...

edit: har kanskje ein ide om kva som er feilen...

Installerte ny cpu-kjølar, noctua, men var usikker på kva veg feste under hovudkortet skal stå. Skal skru frå ein annan og så får nokon bekrefta at eg har skrudd rett veg. Kan ver at den skape ein kortslutning.

post-143404-1217102190_thumb.jpg

post-143404-1217102197_thumb.jpg

post-143404-1217102205_thumb.jpg

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

skal no prøva å setja inn det gamle hk-et for å sjå om feilen ligg på det nye....

ps: fleire må gjerne koma med innspel

edit: Framleis ikkje bilete på skjerm, kan skjermkort eller cpu vera øydelagd?

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

bruker sjølvsagt berre cpu, hk, ram, psu og gpu no...

Trur og det er gpu. Tviler på at noko kan vera skadd av statisk elektrisitet, gløymde å bruka armband då eg monterte (har aldri vore noko problem tidligare) fyrste gongen, men det er ein måte skaden kan ha skjedd på.

Skal sjå om nokon kan låna meg eit skjermkort no. Viss ikkje det er problemet må det vera cpu. Har mange ulike rambrikker i tillegg til to hk som er testa. Sraumforsyninga er mest sannsynlig ikkje problemet sidan alt anna får straum, har ikkje sjanse til å testa straumen med voltmeter o.l.

Kan cpu forresten bli øydelagd av å setje inn, for mykje/for lite termisk pasta eller feil på setjing av kjølar. Tviler sterkt på at noko av dette har hend. Er det nokon måte å sjekke om cpu verkar utan å prøve med ein anna?

Ser no at feste mekanismen på skjermkortet er litt skrapt opp, dette gjeld berre den delen som hk-et "låser". Elles er det ingen synlege feil.

Når det gjeld resetting av bios som tidlegare nemd har eg gjort dette, trur eg. Bruke cmos jumperen. Har hatt ein kamerat som det skar seg for når han fjerna batteriet. Nokon måte å sjekke at den er resettet etter å ha brukt jumper. Følgde anvisning i bruksanvisning og trur det verka.

Kan det hindre oppstart at eg ikkje har kobla til alle "lysa" og knappane på framsida.

Oppdatert: Dette skjer under oppstart.

Straumforsyninga startar (vifter og lys lyser)

Kabinett, cpu og gpu vifter starter opp.

Cpu vifte stopper i eit millisekund under oppstart før den starter for fullt og går kontinuerleg.

PC-en "går", men ingen bilete på skjerm.

PC-en og viftene går heilt til eg slår den av.

Viss noko er øydelagd av statisk elektrisitet, korleis vil det då vera med garanti. Pc-en er eigentleg ein ferdigbygd pc frå Netshop i fjor på denne tida. Nokon erfaringar, evt med andre butikkar.

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

kan legge til at eg ikkje bruker IO shield, har aldri høyrd at dette skal ha noko å sei. Fekk det diverre ikkje med sidan hk-et er eit demo hk frå ....(fjerna grunna reklamasjonsak) Ja, dette var ein bump :p

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...