Gå til innhold

er helbredelser ekte?

Anbefalte innlegg

Jeg gikk også flere ganger i året til ei i Lillesand som hadde et apparat som kunne tappe meg for strøm, forteller hun. – Smertene avtok når jeg tappet meg. Jeg gjorde det blant annet hvis jeg hadde vært hos tannlegen, for der fikk jeg mye strøm i meg gjennom de elektriske apparatene.

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHA!!!!!!!!!!

Endret av GeirGrusom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg gikk også flere ganger i året til ei i Lillesand som hadde et apparat som kunne tappe meg for strøm, forteller hun. – Smertene avtok når jeg tappet meg. Jeg gjorde det blant annet hvis jeg hadde vært hos tannlegen, for der fikk jeg mye strøm i meg gjennom de elektriske apparatene.

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHA!!!!!!!!!!

Ikke noe problem for kvakksalvere å tjene til livets opphold når folk er så jævlig ignorante som dette.

Den siste idiot er ennå ikke født.

Det utrolige er at Peter Popoff fortsatt holder på, men forklaringen, og en haug andre interessante ting, kan en få innblikk i Point of Inquirys siste podcast.

Anbefales.

The Skeptics' Guide to the Universe-podcasten er også glimrende.

Endret av Distressor
Lenke til kommentar
Jeg var blitt mirakuløst helbredet fra el-allergien. Nå kan jeg leve normalt igjen uten å kjenne smerte. Det er helt fantastisk. Jeg er så takknemlig til Jesus og også Tom Roger Edvardsen for hans undervisning og omsorg.

Den halte fører den blinde, og vi ender opp med begge to i grøften.

Lenke til kommentar

I motsetning til mange av dere andre her tror jeg faktisk på helbredelse. Jeg har selv opplevd mirakuløs helbredelse av ryggen min. Jeg er ingen helbredelses predikant, men det har ikke noe å si, for det er Jesus som helbreder og ingen mennesker. Derfor kan dere fanktisk ikke få en person inn for å bevise eller motbevise dette folkens.

Har selv en person jeg stod veldig nær som var døv og som fikk hørselen tilbake når vi bad, og hun har ikke gått rundt i flere år og latet som, det er helt sikkert..

Men døm selv... :)

Endret av Match
Lenke til kommentar
I motsetning til mange av dere andre her tror jeg faktisk på helbredelse. Jeg har selv opplevd mirakuløs helbredelse av ryggen min. Jeg er ingen helbredelses predikant, men det har ikke noe å si, for det er Jesus som helbreder og ingen mennesker. Derfor kan dere fanktisk ikke få en person inn for å bevise eller motbevise dette folkens.

Har selv en person jeg stod veldig nær som var døv og som fikk hørselen tilbake når vi bad, og hun har ikke gått rundt i flere år og latet som, det er helt sikkert..

Men døm selv... :)

hadde jesus helbredet deg om du hadde fått en arm amputert?

hvordan vet du at det var jesus?

Lenke til kommentar
Sendte mail til denne karen på helbredet.no å lurte på om han kunne helbrede meg for diabetesen min.

"Vi ber og tror at Gud kan helbrede alle behov" var svaret hans.

Har mer tro på stamcelleforskning for å være ærlig :)

Det eneste denne karen kan helbrede er pengene i lommeboken din. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...