rebenga Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Bestillte en samsung syncmaster 950p, men fikk istedenfor 957 df versjonen. df står for dynaflat skjermrør, og er en tilnærmet flatskjerm. Det jeg lurer på er om jeg har fått en bedre skjerm enn jeg bestillte? dessverre får jeg ikke denne skjermen til å virke. Det kommer ikke noe bilde, sånn at jeg har ikke peiling på hvor bra denne egentlig er. ER det noen som vet? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 jo den skal være bedre men forstår ikke hvorfor den ikke funker? Lenke til kommentar
Lajdden Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Hvis du leser nyeste utgave av PCWorld, så ser du at de ikke var nådige i sin anmeldelse av skjermen.... Lenke til kommentar
ThaJaCkal Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Jeg er den lykkelige eier av en Samsung 950P :smile: Jeg må så absolutt si meg fornøyd med skjermen! Ifølge windows kjører jeg nå 120Hz i 1600*1200 (innstillt i windows) og skjermen vil ikke si hvor mange Hz den kjører... Men på bildet som mine kompisser sier ser d jammen meg slik ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå