Figge645 Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Hei. Noen som skulle kødde med meg, har tatt å brukt cd keyen min på de 3 norske serverene jeg spiller på sammen med cheat. Da ble min cd-key banna fra de serverene, og jeg får ikke spillt der. Blir jeg unbanna fra serverene etter hvert? Hva kan jeg gjøre nå? (Bortsett fra å banke folka) De tre serverene er: 1. Powerpuff girls 2. CS.VG.no 3. CS.VV.no Lenke til kommentar
atticus Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 1. Send mail til de som "eier" serverne.. 2. Funker ikke det, gå til 3. 3. Kjøp ny cd-key .. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Hvordan har de fått tak i CD-key din da? Sneket seg inn om natta? Du har vel ikke vært dum nok til å ha lånt den vekk? Lenke til kommentar
Figge645 Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 Hvordan har de fått tak i CD-key din da? Sneket seg inn om natta? Du har vel ikke vært dum nok til å ha lånt den vekk? Nei, de leste den fra cd key changer på lan. Men ingen andre enn han har den. Lenke til kommentar
Figge645 Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 1. Send mail til de som "eier" serverne..2. Funker ikke det, gå til 3. 3. Kjøp ny cd-key .. Hvordan finner jeg mail adressen til de som eier serveren? Når man logger på en server, finner de cd keyen min da? Lenke til kommentar
Firstc Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Admin e-mail til cs.vv.no = [email protected] Fant ikke finne noe på VG og Powerpuff girls har eg aldri hørt om. Men du kan sjekke View Info på serveren og se på sv_contact !!! MVH FirstC Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Fikk du ikke med 2 cd-keyer da du kjøpte spillet...? Edit: da/når Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Hei.Noen som skulle kødde med meg, har tatt å brukt cd keyen min på de 3 norske serverene jeg spiller på sammen med cheat. Da ble min cd-key banna fra de serverene, og jeg får ikke spillt der. Blir jeg unbanna fra serverene etter hvert? Hva kan jeg gjøre nå? (Bortsett fra å banke folka) De tre serverene er: 1. Powerpuff girls 2. CS.VG.no 3. CS.VV.no Hvis du har "half life generation" pakka, har du 2 cd-keyer. En cs key og en hl key. Du kan bruke hl keyen til cs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå