Gå til innhold

Største minnekort Garmin Nüvi 760

eivinds

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor stort minnekort man kan bruke i en Garmin Nüvi 760, eventuelt har prøvd med 4, 8 eller 16 GB kort?

Informasjonen fra Garmin er ganske mangelfull. Jeg vet ikke om GPS'en støtter SDHC engang, for Garmins såkalte spesifikasjoner sier bare "SD-card". Arg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hey - I just found this on the Garmin FAQ site last updated June 3. 2008

----- Garmin -----

Question: What is the largest SD (Secure Digital) card that my nüvi can accept?

Answer:

As long as your nüvi has the most recent version of system software your nüvi will be SDHC (Secure Digital High Capacity) compatible. This means that there is no limitation to the size of SD card that your nüvi will accept.

To ensure that your unit has the most up to date system software please use our WebUpdater program.

Har googla litt og mange folk forteller at det går fint med opptil 16GB kort full av musikk, men at den da blir veldig treg og ikke anbefaler noe særlig over 4GB hvis man vil kunne starte mp3-spilleren når man kjører.

Lenke til kommentar

Takk for det!

Du er en bedre googler enn jeg er :dontgetit:

Jeg har faktisk vært å byttet inn et 4 GB SDHC kort som jeg hadde kjøpt, men ikke åpnet, i to 2 GB kort. Men nå er det vel bare å finne seg en nettbutikk med en god pris på store kort...

I allefall, SDHC gjør jo at Nüvi'en faktisk kan lagre en del musikk.

-- Eivind

Endret av eivinds
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...