Cookie1ord Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Har nettop fAtt nye HDD en Samsung Spinpoint 1000gb naar jeg skal sjekka om den er paa Min Datamaskin finner jeg ingenting har sjekka kablene 2 ganger ser ingen feil den star paa som Slave , men likevel finner ingenting. Noen som vet hva problemet er ?? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) du må starte disk manager og legge til disken der. høyreklikk på min datamaskin og trykk på manage eller behandle. Da får du opp en bok, nede til venstre der står det diskbehandling/disk management. der kan du formattere nye disker. hvis ikke du finner behandle eller manage på min datamaskin: Trykk på start-> Kjør. Skriv inn compmgmt.msc og trykk enter Endret 19. juli 2008 av Dewil Lenke til kommentar
Cookie1ord Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 kor finner jeg denne boken har englesk XP Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Kan bli mye rare datautrykk med norsk. Har aldri hørt om 'bok' før. Det er Disk Management du skal ha. http://www.theeldergeek.com/disk_management.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå