westli Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hei, har akkurat kjøpt Lost Odyssey og er snart ferdig med disk 1. Det jeg lurte på var om alle diskene var så korte, ettersom jeg har hørt spillet er veldig langt, men jeg har nesten rundet disk 1 på 3 timer :S Et spørmål til, har dere noen tips til å ta den 2. boss ( den ormen) Leste i en guide at man bør ha minst to yellow bands, men jeg har bare ett, hvor kan jeg få flere? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Du må virkelig frese igjennon spillet du, som brukte så kort tid. Jeg brukte ca. 12 timer. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) 3 timer på disk 1? brukte over 10 her Ta deg god tid til spillet, ikkje spring igjennom det. Endret 19. juli 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg brukte vel ca 15 timer på hver av de tre første diskene og vel 60 timer på den siste Jeg hadde to stk Yellow Band - går ut i fra at jeg kjøpte det ene og fant det andre i en kiste et sted? Sjekke en Walkthrough kanskje? Et herlig spill. Lenke til kommentar
westli Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Hva er det dere brukte så lang tid på? oO ser jeg har brukt 5 timer og 30 min nå Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hva er det dere brukte så lang tid på? oO ser jeg har brukt 5 timer og 30 min nå Kanskje fordi du leser i guider/walkthroughs istedet for å prøve å finne ut av ting selv...? Kos deg med spillet - undersøk ting, se på detaljene. 'Lev' i spillet, ikke la målet bli å runde det raskest mulig. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Helt Enig der, du får mye mer spillglede igjenn for det. Lenke til kommentar
westli Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Herregud!! dette er tiende gangen jeg prøver den stygge bossen, men den er jo søren meg umulig! Lenke til kommentar
mopani Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hei! Jeg vurderer å kjøpe spillet, men hva mener dere er så bra med spillet, og hvorfør bør man kjøpe det? Lenke til kommentar
westli Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) kjøp det på platekompaniet, hvis det ikke er utsolgt.. jeg kjøpte mitt på salg på games, det kosta 449.. føler ikke jeg har fått spilt det nok til å bedømme hvorvidt dette spillet er bra eller ikke, men førsteintrykket mitt er helt greit, annet enn at jeg angrer på at jeg ikke kjøpte ninja gaiden 2 i stedet.. Endret 19. juli 2008 av westli Lenke til kommentar
westli Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Faen heller! klarer ikke den stygge drittbossen er lvl 17, bio rings på seth og kaim, yellow band på kaim og kjøpt bedre sverd til seth og kaim, men dette er pokker meg umulig ! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 hm, klarte den bossen på andre forsøk her. var ganske stress boss egentli. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Slik jeg gjorde det (om jeg husker riktig) er at jeg drepte to eller tre av de små greiene, og fokuserte så på bossen. På den måten rekker aldri slangen å lade opp ett av angrepene sine, Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Faen heller! klarer ikke den stygge drittbossen er lvl 17, bio rings på seth og kaim, yellow band på kaim og kjøpt bedre sverd til seth og kaim, men dette er pokker meg umulig ! Kaim får en skill på lvl 16 som gjør han immune mot paralyze, putt heller yellow band på han Jansen fyren. Det viktigste er at du dreper så mange adds som mulig, så aoe saken til Jansen er fin for å redusere antallet adds. Etter det kan du fokuse en add om gangen med hu berta og Kaim mens Jansen dreper bossen sakte med sikkert. Popper det opp et stort antall bugs så tar du aoe saken til Jansen igjen. Er også en fordel om du har heal (zephyr - lvl 2 white magic) på en av de andre enn Jansen, slik at han hele tiden kan skade bossen.. ettersom han gjør mest skade. Lykke til! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Slik jeg gjorde det (om jeg husker riktig) er at jeg drepte to eller tre av de små greiene, og fokuserte så på bossen. På den måten rekker aldri slangen å lade opp ett av angrepene sine, Yezz'ir. Drit i slangen, hogg på de små foran den. Når du ser det er en eller to stk som er skadet igjen kan du la den tredje personen din hogge på slangen. La 2/3 hodde løs på de små, da er slangen ufarlig. Lenke til kommentar
westli Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Klarte den i forigårs kveld :] Lærte anti paralyze skill på de to immortalsa ( seth og kaim ) ettersom du bare trenger få 20 sp mens du har den på for å få skillen uten selve yellow band, og da satt jeg det på Jansen etterpå, altså alle hadde anti-paralyze. så passa jeg på at alltid to av de små greiene var døde, mens jeg satte på alt som var av aqua og banka ormen :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå