Tim Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 jeg har flere maskiner i nettverket her og remote desktop fungerer på alle bortsett fra den ene. Hvis jeg går inn på den ene klienten og velger remote desktop, skriver inn IP adressen til hosten (den maskinen jeg ikke får tilgang til) så skjer det ingen ting. Jeg trykker på "connect", så skjer det ikke noe mere. Det virker nesten som om hosten blokkerer det fullstendig. Jeg har skrudd av alle brannmurer, valgt at remote DT skal både kunne sendes og mottas og jeg har brukerkonto med passord. Jeg får tilgang til alle filene som ligger på maskinen via vanlig nettverket, men den nekter å tillate remote desktop. Noen som har råd? Tipper det er en config greie et sted men finner det fanden ikke. Det fungerer jo på 4 andre maskiner her... Lenke til kommentar
Tim Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg installerte SP3 og da fungerte det. takk Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hva slags program er det du bruker? Lenke til kommentar
sgaah Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hva slags program er det du bruker? Microsoft Remote Desktop Protocol, du finner den under Start - All Programs - Accessories - Communication. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå