lbjordal Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Sitter å skal bestille rambrikker og dvd brenner fra amentio.no Ser at standard frakt da er 144nok. Greit tenker eg sikkert normalt med oppkrav og slikt. Krysser av for betaling med VISA og går til neste skjermbilde. Hmm, frakt er fortsatt 144Nok. Irriterende. Sjekket også frakten for kun rambrikker. Fortsatt 144Nok. Dette burde det reagerast på slik at også frakt kjem med når HW.no vurderer billigaste nettbutikk! Lenke til kommentar
foffle Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Vel. Amentio har alltid tatt godt betalt for frakt av småvarer. Derimot er dem ganske ok på store og tunge varer. Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Det der går andre veien også. Jeg bestilte tv og komplett pc med monitor + div. Frakta var alltid den samme, som da gjorde at det ble meget rimelig å få det tilsendt. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg skulle bestille en HDMI kabel på 2 meter, koster sinnsykt mye frakt, så det ble billigere og bestille med servicepakke og hele greia fra komplett. Billig nettbutikk my ass. Lenke til kommentar
foffle Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Kjempebillig nettbutikk. Prøv å lage deg en handlevogn hos amentio, og en hos komplett. Fyll dem med omtrent like varer. Da får du se hvorfor amentio er så BILLIG! Endret 22. juli 2008 av foffle Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg skulle bestille en HDMI kabel på 2 meter, koster sinnsykt mye frakt, så det ble billigere og bestille med servicepakke og hele greia fra komplett. Billig nettbutikk my ass. Kabler og sånt bør du heller bestille fra DealExtreme. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Kjempebillig nettbutikk. Prøv å lage deg en handlevogn hos amentio, og en hos komplett. Fyll dem med omtrent like varer. Da får du se hvorfor amentio er så BILLIG! Noen vil ha service og sikkerhet, og noen vil ha bare billige varer. Jeg har brent meg på å handle fra Amentio èn gang for mye. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Bestiller ikke fra dealextreme ettersom at jeg ikke har Visa kort. Lenke til kommentar
pundo Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hvorfor er ikke amentio med i prisguiden? Får den ikke frem på noen produkter... Lenke til kommentar
riroil Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Da selger vel ikke Amentio de produktene da. Lenke til kommentar
pundo Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Joda.. Et lite eksempel: http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1518488;c:36139 https://prisguiden.no/product.php?productId=70452 INGEN produkter i prisguiden har amentio som valg. Merkelig. Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Sitter å skal bestille rambrikker og dvd brenner fra amentio.no Ser at standard frakt da er 144nok. Greit tenker eg sikkert normalt med oppkrav og slikt. Krysser av for betaling med VISA og går til neste skjermbilde. Hmm, frakt er fortsatt 144Nok. Irriterende. Sjekket også frakten for kun rambrikker. Fortsatt 144Nok. Dette burde det reagerast på slik at også frakt kjem med når HW.no vurderer billigaste nettbutikk! Min forrige bestilling fra Amentio i vinter: Kabinett, 4 harddisker, 2 ram brikker, 1 raid-kontroller, diverse kabler og en trådløs router. Frakt: kr. 120,-. Dyrt? Nei... Lenke til kommentar
axl Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 veldig fornøyd men Amentio så langt, men måtte le da de sendte meg den siste orderen..var vel 6 eller 7 ulike artikler i orderen, og den kom i 5 ulike sendinger, alle sendt dagen etter bestilling En pakke inneholdt kun kjølepasta Sikkert derfor de må ta seg så godt betalt. Lenke til kommentar
pie0pah Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 veldig fornøyd men Amentio så langt, men måtte le da de sendte meg den siste orderen..var vel 6 eller 7 ulike artikler i orderen, og den kom i 5 ulike sendinger, alle sendt dagen etter bestilling En pakke inneholdt kun kjølepasta Sikkert derfor de må ta seg så godt betalt. Såvidt jeg kan se kommer ikke pakkene fra Amentio, men direkte fra leverandør. Nettsjappa deres kan være et helvete å finne fram i, men ellers har jeg utelukkende gode erfaringer med å handle fra dem. Lenke til kommentar
Flex Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Det er sjeldent at det lønner seg å kjøpe på nett om man bare skal ha noe småtteri (med unntak av DealExtreme). Da lønner det seg som regel å kjøpe varen i butikk. Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Tatt i betraktning at Amentio kan finne på å sende fire produkter med fire forskjellige leverandører synes jeg 120 kroner er billig. Derimot å sende en kabel for 120 er ikke billig. Om du liker to turer til posten, en dags venting hjemme på budbilen og en ny tur til posten dagen etter er en annen sak. Amentio er billig og har etter min mening en helt grei support. Lenke til kommentar
Gadmin Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Tatt i betraktning at Amentio kan finne på å sende fire produkter med fire forskjellige leverandører synes jeg 120 kroner er billig. Derimot å sende en kabel for 120 er ikke billig. Om du liker to turer til posten, en dags venting hjemme på budbilen og en ny tur til posten dagen etter er en annen sak.Amentio er billig og har etter min mening en helt grei support. Prisene deres er gode ja.. og prismessig reagerte jeg vel ikke når jeg betalte 120 kr for frakt. Værre var det at jeg måtte byen rundt og hente 2 kolli hos tollpost og 2 på posten... Men det er vel prisen man betaler for å få det billig :-) Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Amentio har jo ikke eget lager, men kjøper rett fra distributør, feks GNT eller Ingram Micro. Varene du bestiller bilr sendt direkte fra distributør. Så har du fire varer og en leverandør har en av den, og en annen en annen osv, så må distributøren/amentio betale frakta fra hver distritubør liksom.. (sikkert litt latterlig dårlig forklart men men.. ) Lenke til kommentar
Gadmin Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Joda.. Et lite eksempel: http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1518488;c:36139 https://prisguiden.no/product.php?productId=70452 INGEN produkter i prisguiden har amentio som valg. Merkelig. Tja...vet ikke om prisguiden får prosenter tilbake... men kan se ut om at enkelte av linkene identifiserer hvor vi kommer fra når vi klikker kjøp i prisguiden Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Joda.. Et lite eksempel: http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1518488;c:36139 https://prisguiden.no/product.php?productId=70452 INGEN produkter i prisguiden har amentio som valg. Merkelig. Tja...vet ikke om prisguiden får prosenter tilbake... men kan se ut om at enkelte av linkene identifiserer hvor vi kommer fra når vi klikker kjøp i prisguiden Nope, men pr klikk som det står i forklaringen til prisguiden om prisguiden edit rotet til linken Endret 28. juli 2008 av IceDale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå