Dr.Feelgood Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hei, jeg har et spørsål. Her om dagen kokte jeg pølser også glemte jeg å slå av plata med pølsene oppi og stakk ut. Etter en halv time kom jeg tilbake og hele leiligheten var fullt med røyk. Har lufta i 2 dager men det lukter fortsatt bål/brent i leiligheten. Det jeg lurte på dekker forsikringa noe av det? Takker for svar Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Du kan arrangere speiderleir. Lukten av bål, regn og telt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Er en ide å vente litt mer enn to dager da Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Tørrkokte kjeler og følgeskader av det er neppe noe som innboforsikringer dekker vil jeg anta. Du får være glad for at ingen varslet brannvesenet - da risikerer du å måtte betale for utrykningen. Tips: Pølser skal ikke kokes da de lett sprekker. De skal trekke i varmt vann. Kok opp vann, skru av varmen og så skal pølsene oppi vannet. Du må nok vente en del lenger enn et par dager før lukten forsvinner. Prøv å sette ut noen skåler med eddik i leiligheten - det skal hjelpe mot lukt som har satt seg. Endret 19. juli 2008 av Nonsens Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Bållukt er digg, da, spesielt utendørs. Håper det ordner seg for deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå