ander Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Hei! Har laget en ny layout, fremdeles på http://www.fbnett.net/~per . Sidene skal henvende seg til et allment norsk publikum og opptre seriøst, men samtidig litt underholdene, vise glede hvis det er mulig. Har kommet frem til denne fayouten, men den er langt i fra endelig. Bildene er laget i Photoshop, sånn hvis dere vil gi meg tips på den fronten også. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Morn. - Synes teksten i menyen er for stor og for nær linjene i tabellen rundt. En løsning kan være å drite i kantlinjene, og sette border til null, border="0". En annen løsning er å sette cellpadding til kanskje 2 eller 3 eller noe, cellpadding="3". - Synes ikke reklamene burde blandes inn mellom nyhetene eller hva det er. Det blir for slitsomt, og det tok litt tid før jeg skjønte at det faktisk stod noe nyttig der. - "Hovedside"-logoen passer ikke inn. Den med den røde hånda. - Bestem deg for fargene! Du har gult i logoen, mens du har hvitt, svart og rødt andre steder. Mitt tips: skift farge i logoen. Lenke til kommentar
ander Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 Slik? Hadde ikke tid til å fjerne bannerne, skal se på det når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
ander Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Nå føler jeg meg nokså ferdig med designen, men er det noen som har noe å tilføye? Noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå