yates56 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Hei! Har nå endelig blitt ferdig med å redigere en snowkitefilm. I filmen er det jeg som kiter på snø hvor jeg hopper, tar noen triks osv. Er ganske foornøyd med filmen selv. Link: Legg gjerne til noen kommentarer og vurder videoen min. Endret 19. juli 2008 av yates56 Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Ingen kommentarer? Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Er det i det hele tatt noen her som har sett på filmen? Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Dårlig med kommentarer her assa... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Var ganske mye av det samme i filmen. Du/han er flink for å være 15 år, men om man vil se slike filmer, pleier man å se på de beste? Alle hoppene gikk sakte, og musikken var litt kjedelig. Litt fart og litt variasjon er alltid kjekt når man ser på skifilmer Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Takk! Det er slike svar jeg trenger! Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Filmen varte kun i noen minutter, men den føltes veldig lang. Årsaken er fordi nesten like hopp og kameravinkler gikk gjennom hele filmen. Jeg savnet flere nærbilder og ekstreme vinkler. Zoom inn mer kanskje? Eller bruk vidvinkel på nært hold for å fremheve farten. Legg deg ned og film når fyren hopper over deg slik at snøspruten står. Det hadde vært noe! Musikken kunne godt ha vært litt mer agressiv her slik at det matcher denne sporten. Kanskje du også kunne ha jukset litt og satt hastigheten til 110 % eller noe? Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Det er bra du kommer medslike kommentarer, for da kan jeg se hva dere der ute synes. Og jeg skal prøve å gjøre noe av det du sier. Kameramannen er faren min så skal prøve å få snakket med han og. Men det å få nærbilder er ikke alltid så lett. hvertfall ikke når du ikke har noe stativ, og kameraet er ikke et av de beste på markede. Men bra at du sier ifra! Lenke til kommentar
chberge Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Filmen var grei, men filmen gikk litt sakte. Du må ha en få til en litt raskere klipperytme, og kanskje noen stilige effekter som å kjøre en hoppet i revers, slow motion og noen sånne ting kan bidra til at det blir ennå bedre... Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Det skal jeg prøve på til neste gang, takker for svar! Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Ny video er på vei snart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå