Gå til innhold

Film: Snowkiting film (2min)

Anbefalte innlegg

Hei!

Har nå endelig blitt ferdig med å redigere en snowkitefilm. I filmen er det jeg som kiter på snø hvor jeg hopper, tar noen triks osv. Er ganske foornøyd med filmen selv.

Link:

Legg gjerne til noen kommentarer og vurder videoen min.

Endret av yates56
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-3t93k9

Var ganske mye av det samme i filmen. Du/han er flink for å være 15 år, men om man vil se slike filmer, pleier man å se på de beste?

Alle hoppene gikk sakte, og musikken var litt kjedelig. Litt fart og litt variasjon er alltid kjekt når man ser på skifilmer :)

Lenke til kommentar

Filmen varte kun i noen minutter, men den føltes veldig lang. Årsaken er fordi nesten like hopp og kameravinkler gikk gjennom hele filmen. Jeg savnet flere nærbilder og ekstreme vinkler. Zoom inn mer kanskje? Eller bruk vidvinkel på nært hold for å fremheve farten. Legg deg ned og film når fyren hopper over deg slik at snøspruten står. Det hadde vært noe! Musikken kunne godt ha vært litt mer agressiv her slik at det matcher denne sporten. Kanskje du også kunne ha jukset litt og satt hastigheten til 110 % eller noe?

Lenke til kommentar

Det er bra du kommer medslike kommentarer, for da kan jeg se hva dere der ute synes. Og jeg skal prøve å gjøre noe av det du sier. Kameramannen er faren min så skal prøve å få snakket med han og. Men det å få nærbilder er ikke alltid så lett. hvertfall ikke når du ikke har noe stativ, og kameraet er ikke et av de beste på markede. Men bra at du sier ifra!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...