klaraT Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 tenke på å ta et år i USA, noken som har vært eller skal neste år?? har noken reist med explorius?? e dei bra? ellers tenkte eg å reise med AFS... mn så har eg lest noken plassa at man ikkje får kjøre bil, e d sant? tenkte jo halveis å ta lappen der då, mn mn... Lenke til kommentar
maeriz Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 jeg skal ta utvekslingsår neste år jeg også, og vurderer sterkt explorius! men jeg lurer på det samme - er det noen som har reist med de som har noen erfaringer? og apropos bil - jeg tror det er som du sier.. men man kan jo være heldig å komme til steder hvor man kan ta lappen:) Lenke til kommentar
FredrikUSA91 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Det er en egen thread om USA enda, men siden du spør her så kan jeg si at du kan nok ikke velge om du skal komme der hvor du kan ta lappen eller ikke, så fremt explorius ikke har noe statsgaranti som f.eks Aspect hvor du er sikret å komme til en stat som du kan ta lappen i Lenke til kommentar
Gryly Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg har bestemt meg for å dra med explorius. de viker som noen hyggelige folk, og du kan velge stat, helt uten å betale for det. så da må du bare finne ut hvilke stater som lar deg ta lappen før du er 18;) Lenke til kommentar
Alecs Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 En på skolen min bestemte seg også for Explorius. var visst nytt i fjor. Lenke til kommentar
Gryly Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 En på skolen min bestemte seg også for Explorius. var visst nytt i fjor. jepp, det var nytt i Norge i fjor. har vært i 5 -6 år i Sverige ++ alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå