Jørgen Sørheim Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 JEg har den som heter ND1100a*surmule* join the club.. Lenke til kommentar
tobbiloll Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Fint at noen klarer å brenne i 4x Har brent nå 150 verbatim 4x sertifiserte plater. Med nero551015a+Nero Burning Rom DVD Plug-In og bruker Windows xp-proff.Alle kameratene kan brenne fint i 4x med nec-1100a Skjønner ikke at dere ikke får brent i 4x! Caliber installerte dvd-plugin og takket så mye da funket det utmerket å brenne i 4x. Har du prøvet det Psilocybe å innstalere dvd-plugin?Trur neppe det. Så da får du bare brenne i 2.4x lykke til Lenke til kommentar
tobbiloll Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Hva er egentlig det å ta på vei for usle 10min. Tenk heller på det gode resultatet. Uansett er jo ikke disse dvd-brenneren som er ute nå laget for super hastigheter.Grunnet stabilitet og for å unngå feilbrenning. I praksis: 15 min for 4x 25 min for 2.4 En god ide synes nå jeg er å kjøpe dvd+rw plater. Pluss: 1.Lite forskjell i pris i forhold til dvd+r 2.Man kan brenne om igjen vis man ikke vil ha det som er på plata. Minuset: 1.Kan bare brenne i 2.4x Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Med nero551015a+Nero Burning Rom DVD Plug-In og bruker Windows xp-proff.Alle kameratene kan brenne fint i 4x med nec-1100a da har dere brennere som funker. fint for dere. det hjelper ikke oss andre, dog. Skjønner ikke at dere ikke får brent i 4x! nei, det er vanskelig å forstå, dette her. det blir det samme som å si at du ikke skjønner at IBM-diskene for et år eller så tilbake ikke var særlig stabile. Hva er egentlig det å ta på vei for usle 10min. betaler du for en p4 3.06ghz, så skal du ha den ytelsen, ikke noe rundt 1.8ghz. Lenke til kommentar
Heia Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Dere som har problemere med å brenne i 4X, kan jo sjekke her: http://forum.rpc1.org/dl_firmware.php?cate...4&manufactor=23 Se om dere har siste versjon av firmwaren til brenneren, hvis ikke anbefaler jeg dere å søke litt i denne sidens forum: http://forum.rpc1.org/index.php Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Dere som har problemere med å brenne i 4X, kan jo sjekke her: http://forum.rpc1.org/dl_firmware.php?cate...4&manufactor=23 den er fin.. skal sjekke når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 skal sjekke ut det jeg også.. Hvor får man tak i den plugin'en man pratet om? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 www.ahead.de .. men det er snakk om en plugin som leser informasjonen fra dvdbrenneren på akkurat samme måte som nero. kommer brenneren din opp som 2.4x i nero/infotool, kommer den også opp som 2.4x med plugins.. Lenke til kommentar
tobbiloll Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Psilocybe skriver: men det er snakk om en plugin som leser informasjonen fra dvdbrenneren på akkurat samme måte som nero. kommer brenneren din opp som 2.4x i nero/infotool, kommer den også opp som 2.4x med plugins Her tar du feil Lenke til kommentar
Lch Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Kan du begynne å bruke 'Siter'-knappen istedet for klipp og lim? Postingene dine er svært ofte forbannet forvirrende. Lenke til kommentar
tobbiloll Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Sorry er ny her.Skal bli bedre oki.[/code][/b][/u][/url] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå