Core-1 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Utrolig morsomt spill, men har kommet til(eller rettere sagt) ikke lenger enn tutorial Skal grabbe bowling ballen, men jeg får rett og slett ikke nok høyde..... Noen som kan hjelpe meg? PFT..... Endret 19. juli 2008 av Microgekk Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Utrolig morsomt spill, men har kommet til(eller rettere sagt) ikke lenger enn tutorial Skal grabbe bowling ballen, men jeg får rett og slett ikke nok høyde..... Noen som kan hjelpe meg? PFT..... Selvsagt spiller man pain. For å nå kula må du stramme strikket helt bak og sikt høyt opp. Når du skytes ut styrer du samtidig opp, da flyver han lengre. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Når du skytes ut styrer du samtidig opp, da flyver han lengre. Du er en Knupp utrolig morsomt spill, grisefet fysikkmotorog morsom lyd i cirka 2 minutter før jeg slo av skrikinga hans Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Pain er delig. Fant en fin fin spot i går som gjør at man blir slengt ut en avluftningsanlegg.... deilig smerte! Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Pain er delig. Fant en fin fin spot i går som gjør at man blir slengt ut en avluftningsanlegg.... deilig smerte! den jeg driver med og, skal visst være no hemmelig award der, men skjønner ikke helt....hehe Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 noen som hr tips for og få mye poeng?hehe, har sitti og lest om trophy nå Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 trofeene får nok ikke tilbakevirkende kraft og hvilket er meg kommet for øre er ingen info vdr. trofeenes innhold sluppet enda. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Pain er morsomt det, men har gått litt lei. Blir lissom litt kjedelig med bare en bane. Men heldigvis så kommer det snart ut en ny bane. Da kommer jeg nok til å spille lit Pain igjen Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Har funnet alt av hemmelig ting. Trofe greier hadde gjort det mer holdbart Lei nå vet. Kommer en bane snart som Langkaas sier.. Ser stor ut egentlig.. Endret 19. juli 2008 av Henry9 Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Kommer en bane snart som Langkaas sier.. Ser stor ut egentlig.. har du link? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Synes pain er fattig nå, er bare 1 bane Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Det ble vist en ny pain bane på E3 såvidt jeg vet, så er nok en video av den ute på youtube om du søker det kommer nok flere baner også til pain vil jeg tro... men jeg begynner å lure på hvor mange som faktisk jobber på dette spillet ettersom det er så lite og så få updates... Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Det ble vist en ny pain bane på E3 såvidt jeg vet, så er nok en video av den ute på youtube om du søker det kommer nok flere baner også til pain vil jeg tro... men jeg begynner å lure på hvor mange som faktisk jobber på dette spillet ettersom det er så lite og så få updates... Merker at jeg gleder meg nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå