Kamerilla Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hei! Jeg har tenkt å gjennomføre en systemgjenoppretting. Jeg har problemer med diverse programmer på C: og E: Jeg kan bare velge systemgjenoppretting på C: Vil det si at E: forblir uendret, og at alle dokumentene og programmene der ikke er i fare for å bli skadet eller slettet om jeg kjører systemgjenoppretting på C:? Mvh Kam Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Systemgjenoppretting gjelder kun systemfiler, altså filer som ligger i C:\Windows Lenke til kommentar
Roger J. Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Trodde ikke du kunne velge hvilken stasjon som skal gjenopprettes. Mener at når du gjenoppretter windows så endres systemfiler på alle disker som er under overvåkning Hos meg er det kun C:\. Trodde også at hvis man installerte program på en annen disk så ble den automatisk lagt til overvåkningen, men det er jeg ikke sikker på. Men som GeirGrusom sier så trenger du ikke være redd for dokumentene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå