Gå til innhold

Noen som ser på Flashpoint?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 5 måneder senere...
  • 5 uker senere...

Da er jeg up to speed. Sesongavslutningen føltes ikke som en sesongavslutning spør du meg, ser ut som de fikk for få episoder.

Sesong 2 har begynt bedre, og s02e04 var faktiskt meget bra, beste hittil.

Fortsetter de på det nivået kan serien heve seg fra middels til bra.

Lenke til kommentar

Er det som skjer i serien realistisk? kan noen si meg om serien faktisk er dårlig og hva det er som gjør den så dårlig? Føler at flerparten synes at alle serier som ikke slutter med et PANG etter vær episode som lost, prison breake osv. er dårlig, en del folk klagde jo over The Wire også, sigh..

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
Er det som skjer i serien realistisk? kan noen si meg om serien faktisk er dårlig og hva det er som gjør den så dårlig? Føler at flerparten synes at alle serier som ikke slutter med et PANG etter vær episode som lost, prison breake osv. er dårlig, en del folk klagde jo over The Wire også, sigh..

Aner ikke hvordan SWAT teams jobber jeg, men det er det vel veldig få personer som gjør, så å svare på om den er realistisk eller ei er litt vanskelig.

Men for meg så virker den relativt realistisk.

Jeg synes ikke serien er dårlig, men den er ikke veldig bra heller. Noe midt imellom.

Ikke den første serien jeg setter på, men ser den når jeg har tid. Den har definitivt noe å bygge på, hadde de bare bygget ut karakterene litt mere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...