Wubbable Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 En serie som begynte for en uke siden: http://www.imdb.com/title/tt1059475/ Den er ikke sammenhengendes så vidt jeg har forstått, (ala CSI, hver ep. er individuell), men det er uansett en veldig god serie Sitter med tårer i øynene nå etter å ha sett slutten av ep2 ^^ Noen andre som har sett den? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Har sett episode 1, synes den var bra Skal fyre i gang episode 2 i kveld Kan bli en bra serie dette.. Lenke til kommentar
LNaitsirhC Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Har sett de to første episodene, og jeg liker det jeg har sett fram til nå. Så jeg kommer nok til å fortsette. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Skal si denne serien er gørr kjedelig. Trodde serien skulle være bedre enn dette. Anbefales overhode ikke. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Det er din mening... Jeg synes den var veldig underholdendes Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Så første episode og det skjedde egentlig ingenting. Synes dette var en kjedelig serie. Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Dette var tragisk ja. Er sjelden jeg gir opp en serie etter bare 1 episode, men her var det ikke noe potensiale. Btw. Canada har syke regler for etterforskning av politiets skyteepisoder. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Liker den eg! Sett de 6 første! Noen enkle løsninger underveis! Men både kona og eg liker serien! Grei start, gir den litt tid til å bygge seg skikkelig opp! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Har vel sett 6 første nå også. Grei nok underholdning når man er fyllesjuk en søndag, men anbefales ikke. Ser at sesongslutten skal vistnok være ganske så bra, og at sesong 2 startet opp igjen sist fredag. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Da er jeg up to speed. Sesongavslutningen føltes ikke som en sesongavslutning spør du meg, ser ut som de fikk for få episoder. Sesong 2 har begynt bedre, og s02e04 var faktiskt meget bra, beste hittil. Fortsetter de på det nivået kan serien heve seg fra middels til bra. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Er det som skjer i serien realistisk? kan noen si meg om serien faktisk er dårlig og hva det er som gjør den så dårlig? Føler at flerparten synes at alle serier som ikke slutter med et PANG etter vær episode som lost, prison breake osv. er dårlig, en del folk klagde jo over The Wire også, sigh.. Endret 22. februar 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Er det som skjer i serien realistisk? kan noen si meg om serien faktisk er dårlig og hva det er som gjør den så dårlig? Føler at flerparten synes at alle serier som ikke slutter med et PANG etter vær episode som lost, prison breake osv. er dårlig, en del folk klagde jo over The Wire også, sigh.. Aner ikke hvordan SWAT teams jobber jeg, men det er det vel veldig få personer som gjør, så å svare på om den er realistisk eller ei er litt vanskelig. Men for meg så virker den relativt realistisk. Jeg synes ikke serien er dårlig, men den er ikke veldig bra heller. Noe midt imellom. Ikke den første serien jeg setter på, men ser den når jeg har tid. Den har definitivt noe å bygge på, hadde de bare bygget ut karakterene litt mere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå