Gå til innhold

Sletta tydlgvis VIKTIGE bilder under formatering. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Heisann. Som emnetittel sier. Igår kveld formaterte jeg 'C' stasjonen på pcen til dama. Hun sa hun hadde lagra alt viktig på partisjon 'D' og da skulle alt være iorden. Grunn til at jeg formaterte var at jeg faktisk ikke kom inn i Windows.

Iallefall, da jeg da var ferdig skulle vi finne alt som var viktig fant hun ikke de MEGA viktige bildene av oss to. De lå selfølgelig i "Mine dokumenter", "Mine Bilder".

Altså; Er viktig å få tilbake disse. Jeg fikk nemlig skylda for alt :p

Men hvordan? Pcen har ikke blitt gjort noe med etter formatering. Så tror ikke de er overskredet? Er det noe enkelt og kjapt prog. som får tilbake disse?

Håper på et kjapt og positivt svar da jeg sitter i saksa her :blush:

- SupRnova

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan i huleste er det din feil at bildene hennes ble slettet når hun sa alt var flyttet til D:\ ? La dette være en lekse om å ha minst 2 kopier av alt hun holder på med. Installer eventuellt Dropbox for henne på den nye installasjonen av Windows, og få henne til å bruke det. Si ifra om du skulle trenge invitasjon til Dropbox. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F
Hvordan i huleste er det din feil at bildene hennes ble slettet når hun sa alt var flyttet til D:\ ? La dette være en lekse om å ha minst 2 kopier av alt hun holder på med. Installer eventuellt Dropbox for henne på den nye installasjonen av Windows, og få henne til å bruke det. Si ifra om du skulle trenge invitasjon til Dropbox. :)

Kan ikke gi bileieren skylda for at sjåføren kjører i grøfta. Hun stolte vel på han og vil sikkert få problemer med å stole på han og data for ettertiden.

Om hun flyttet filene til D:\ (som kan være en annen partisjon på disken) og duden sletter den disken....

RESPEKTER AT ANDRE IKKE KAN OG BEHANDLE DERES FILER SOM GULL....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...