Lufen Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 du burde prøve sjøl... !! :o :o der kom middagen opp igjen med det bildet i hodet Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 /me liker å gå med G streng(guttestreng)... Men blir det ikke veldig fort bremsespor i sånne da? Og hvordan i all verden får du plass til utstyret i den? Eller henger det ut på høyre eller venstre side? Hva sier dama til at du stikker av med undertøyet da? Har du prøvd BH? Hvordan er det å ha på? Ser litt for meg den reklamen med han som prøver rødt sexy dameundertøy i en klesforretning og så går brannalarmen.. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 /me liker å gå med G streng(guttestreng)... Men blir det ikke veldig fort bremsespor i sånne da? Og hvordan i all verden får du plass til utstyret i den? Eller henger det ut på høyre eller venstre side? Hva sier dama til at du stikker av med undertøyet da? Har du prøvd BH? Hvordan er det å ha på? Ser litt for meg den reklamen med han som prøver rødt sexy dameundertøy i en klesforretning og så går brannalarmen.. blir bare kvalm av å tenke på mannfolk i g-streng , kommer opp et fælt mentalt bilde av en gammel gris som sto å breia seg på stranda hver dag da jeg i syden sist Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 blir bare kvalm av å tenke på mannfolk i g-streng , kommer opp et fælt mentalt bilde av en gammel gris som sto å breia seg på stranda hver dag da jeg i syden sist jeg misliker KRAFTIG den reklamen for potetgull (eller hva det er) på TV med han fyren inne i garderoben der.. *grrr* Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 den reklamen er jo konge! jeg flirer like bra hver gang! men gutter i thong erke spess nice.. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 men gutter i thong erke spess nice.. Men det er derimot voksne menn? :wink: Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 men gutter i thong erke spess nice.. Men det er derimot voksne menn? :wink: haha! ja klart! men kun de over 60! :wink: Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 haha! ja klart! men kun de over 60! :wink: *brrr* Får frysninger til langt inni ørene :-? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 *brrr* Får frysninger til langt inni ørene :-? det var nytt :wink: Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 *brrr* Får frysninger til langt inni ørene :-? det var nytt :wink: hørtes ut som en spennende opplevelse though. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 *brrr* Får frysninger til langt inni ørene :-? det var nytt :wink: hørtes ut som en spennende opplevelse though. :lol: Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 *brrr* Får frysninger til langt inni ørene :-? det var nytt :wink: hørtes ut som en spennende opplevelse though. Det var ikke særlig spennende, heller ganske ekkelt Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 jeg er litt rar sånn.. synes ekkle ting er ganske spennende jeg Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Hæhæ.. ju næsti gørl :wink: Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 jeg er litt rar sånn.. synes ekkle ting er ganske spennende jeg 8) TØFT 8) Lenke til kommentar
durabit Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 blir bare kvalm av å tenke på mannfolk i g-streng , kommer opp et fælt mentalt bilde av en gammel gris som sto å breia seg på stranda hver dag da jeg i syden sist Hehe, jeg kom bare på han i Kjetil og Kjartan show som spradet rundt på badestranda i g-streng. Menn tar seg vel generelt ikke godt ut i g-streng uten å ha trent en del - har litt muskler. NB. Jeg understreker, jeg er ikke homo :-? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 blir bare kvalm av å tenke på mannfolk i g-streng , kommer opp et fælt mentalt bilde av en gammel gris som sto å breia seg på stranda hver dag da jeg i syden sist Hehe, jeg kom bare på han i Kjetil og Kjartan show som spradet rundt på badestranda i g-streng. Menn tar seg vel generelt ikke godt ut i g-streng uten å ha trent en del - har litt muskler. NB. Jeg understreker, jeg er ikke homo :-? Alright It`s a winner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå