V?rbris Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hei Jeg har hele tiden brukt Windows sin innebygde brannmur uten helt de store problemer tror jeg, tror fordi man aldri kan være helt sikker? Lastet ned Avira Premium antivirus for ett par uker siden og er godt fornøyd med dette. Det bruker litt mere resurser enn AVG 7.5 og AVG 8.0 fikk jeg ikke lastet ned. I går kveld fikk jeg varsel fra Avira om inntregningsforsøk? og jeg fikk diverse valg og valgt denied. Etter dette har jeg lastet ned Zonealarm og har dette oppegående nå. Spørsmålene mine blir da, er Zonealarm en bedre brannmur en windows sitt innebygde? Og kunne det være ett eller flere hackingsforsøk jeg ble utsatt for? Jeg var på ett for meg kjent forum som jeg er mye inne på, og var inne i en ny tråd da dette skjedde. Regner med at jeg kunne søkt på sonealarm her på forumet, men ville vite litt mere konkret. Lenke til kommentar
johome Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg regner med at du har lastet ned gratisversjonen av Zone Alarm. Til det er det bare å si at begge to er omtrent like dårlige. Zone Alarm er nok litt bedre. Gå heller for gode firewaller som Comodo eller Online Armor (virker kun i XP). Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Spørsmålene mine blir da, er Zonealarm en bedre brannmur en windows sitt innebygde? Ja alt er bedere enn windows sin innebygde. Zonealarm gratis er dårlig,betalversjon litt bedere. Som postet over comodo og online armor er en god del bedere og gratis. Comodo slår alt som er i seriøse tester. Hvorfor er den gratis? http://forums.comodo.com/melihs_corner_ceo...ney-t764.0.html Endret 19. juli 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå