Gå til innhold

Einar Førde sitattråden.

Anbefalte innlegg

Her kan vi diskutere Einar Førde, samt ramse opp noen av hans vakre gullkorn.

Jeg åpner med: "Einar Førde i køen på Nrk huset".

Einar Førde står bak en yndig dame med lange ben og skjært. Han ser at hun har en medium stor, og egentlig ganske diskre, hvit flekk på skjørtet. Einar kremter forsiktig, pirker henne på skuldren og sier: "Unnskuld meg, unge frøken, men de har ein flekk på skjørtet. Jommen trur eg at det er ein sædflekk!".

Eller hva med anekdoten: "Broren min besøkte Einar Førde"?

En gang i 1997 gikk min eldre bror: "Marius", i 9. klasse. De var på tur i Førde, og i den anledning hadde en eller annen far til en av drittungene i klassen brukt sitt nettverk, og fått ordnet en hjemmedate med Einar Førde.

Klassen møtte opp i leiligheten hans, der kunne de ikke la vær å legge merke til alle de flotte kaktusene som han hadde stående i vinduskarmen. Einar, som den oppmerksome mannen han var, oppfattet dette.

Einar: "Jau. Som de ser har eg mange kaktusar i vinduage. Dette er fordi ukesbladet Her & No, har noko dei kallar for: "Ukas kaktus". Den får eg titt og ofte. Eg har kjellaren full".

Fyr løs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Einar var noe så sjeldent som en politiker med vidd.

å stimulere Børsen er som å bera havre til ein daud hest.

Alt har en ende, untatt husarbeid og helvetes pine.

Ein lyt stella seg slik at ein blir idioterklært frå tid til annan. Ellers blir livet for kjedelig.

Det å finne på lure avgifter som folk ikke vet at de betaler, det er en fin del av politikerlivet. Avgift er noe av det fineste i et demokrati. Avgift er sivilisasjon.

Vi er alle sosialdemokratar.

:love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...