stf1 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg skal straks til andre siden av jorda; australia og asia. Skal være borte et halvt år og kommer til å farte litt rundt. Skal skrive en oppgvave, skrive blogg og ta bilder. Vil derfor ha mulighet til å dille litt i Photoshop. EEE, msi wind (og lignende) er dermed utelukket. Jeg må ha -mulighet for 4gb ram, samme hva som er intallert, ser 3GB er vanlig -bluetooth -centrino2 -12" opptil MAKS 14" skjerm, lav vekt kan kompensere for størrelse -lav vekt og god batterikapasitet er store pluss -hdmi eller dvi, helst hdmi Gode ting, men absolutt ikke krav -GPS. Gps hadde vært snasent på tur -at det IKKE er VGA ugang på den, så slipper jeg å føle meg gammeldags Jeg har sett på noen asus-modeller, men desto mer jeg kikker rundt jo mer irritert blir jeg over at jeg ikke finner den perfekte maskina:p En sort macbook begynner å se grådig interessant ut, men hadde håpet å finne en tilsvarende PC til under 10K. Håper noen kan hjelpe meg. Pris er ikke så viktig egentlig, men helst ikke over 10K som sagt. På forhånd takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå