Gå til innhold

Hvor selges Bios Savior

-Noname-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm....Tenke tenke...

Hvordan er det å bestille fra Svergje. Moms Toll og sånn tull i tillegg? Er ikke grensen for fritak på 200kr? Noen som har bestil en sånn derifra?

Grensen er på 200kr ja.

Hva skal du med en BIOS savior? Til hvilket hovedkort?

Lenke til kommentar
Grensen er på 200kr ja.

Skal ha en til A7N8X deluxs, siden jeg alt har klart å ta kvelden på bios med et mislykka forsøk på å lagre endringer. Tok ikke mere enn en dag før maskinen kvelda. HK mitt er fortsatt inne til rep. Grei forsikring får å hindre at jeg må klare meg ca 2 uker mens jeg venter på å få ett nytt.

Lenke til kommentar
Grensen er på 200kr ja.

Skal ha en til A7N8X deluxs, siden jeg alt har klart å ta kvelden på bios med et mislykka forsøk på å lagre endringer. Tok ikke mere enn en dag før maskinen kvelda. HK mitt er fortsatt inne til rep. Grei forsikring får å hindre at jeg må klare meg ca 2 uker mens jeg venter på å få ett nytt.

Et tips når det gjelder nforce2 kort og bios lagning. Save ikke så mye om gangen, still f.eks FSB, save og så exit. Ikke bruk Save And Exit, det har lagd en del krøll.

Det er nok ikke biosen som dør, det er kortet som lager krøll. Flere har klart å redde kortet ved å putte i en 200Mhz bus prosessor, f.eks Duron.

Flere kortprodusenter har glemt en jumper på hovedkortet som resetter FSB til 100Mhz. Denne kunne du ha brukt når kortet "døde", men siden den ikke er der så er det ikke så lett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...