Kamerilla Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hei! Jeg har blitt anbefalt å reinstallere Vista på grunn av en del feil jeg har hatt lenge, programmer som henger seg opp og ikke vil lukkes, osv. Men jeg har enkelte program som jeg ikke har cd-en til, og som det vil bli vanskelig å få tak i om igjen. Er det mulig å beholde disse selv om jeg reinstallererer? Mvh Kamerilla Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Legg dem på en annen disk hvis du har en... Lenke til kommentar
Kamerilla Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Legg dem på en annen disk hvis du har en... Men dette gjelder program som jeg har mistet lisenskoden på. Jeg har prøvd tidligere å overføre et installert program til en annen partisjon (flytte fra C: til E:), og da sluttet det å virke. Vil det ikke bli samme problem om jeg kopierer det fra C: til en CD, og limer det inn igjen i C: når reinstalleringen er ferdig? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jau, du må vel isåfall inn i registeret og hente ut lisenskoden til de forskjellige programmene om så. Lenke til kommentar
Kamerilla Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Jau, du må vel isåfall inn i registeret og hente ut lisenskoden til de forskjellige programmene om så. Hvilket register? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Et windowsregister som med ditt tilsynelatende kunnskapsnivå kan være risikofyllt å lete og leke rundt i. http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_Registry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå