trondbue Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Hei I Kunst og Håntverk timene på skolen kan vi velge å bygge høytallere og det har jeg tenkt å gjøre. Jeg har sett på disse. Er de et bra kjøp? Bør jeg heller satse på disse? Jeg har fra før et par Dantax P1000 som jeg synes det er for lite bass i. Forsterkeren er en Sony STR-DE675. Jeg bruker to høytaler på den og har ikke plass til flere. Rommet er ca 7 kvadrat meter stort. Jeg bruker stereo anlegget til lyd i fra pcen, veldig mye radio, film fra pcen og høre på cd fra en Sony CDP-XE570/S. Lydkoretet i pcen er bare noe integrert tull på et Aopen AK77-333 men jeg planlegger å kjøpe nytt når pengene kommer. Lenke til kommentar
Davidlyd Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 De høyttalerne er bare tull. Du har også alt for lite rom til å ha slike høyttalere. Konklusjon; vær smart, kjøp disse: http://www.akersmic.no/trade/productview/351/ Lenke til kommentar
honnings88 Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Trnger du mere bass kan du heller bygge en sub koster ikke så mye. Lenke til kommentar
droll Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Ta en tur til Eltek Rot litt rundt der , se i nettbutikken under "tilbudstorget" Lenke til kommentar
Xi13 Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 De høyttalerne er bare tull. Du har også alt for lite rom til å ha slike høyttalere. Konklusjon; vær smart, kjøp disse:http://www.akersmic.no/trade/productview/351/ Genialt!! Hvorfor tenkte ikke jeg på det når jeg hadde sløyd på skolen?? Bare kjøpe ferdig så får man toppkarakter. Men litt mer seriøst. Trondbue, begge de settene er nok for store for rommet ditt. Eltek har to rimelige og bra sett som burde passe, Vifa 1103 til 1598 kr og Vifa 802 til 1098 kr. Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 Har ikke noe valg, skal jeg bygge høytallere må det bli en av de to i den første posten fordi læreren ikke gidder å skjære ut så mange forskjelige mål. Hvis jeg bygger skal jeg jo ha dem med når jeg ettervert flytter ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå