Korva Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Ja jeg ønsker å leke meg litt med et tnt 2 riva ultra kort. tenkte da på å klokke det litt. Noen som har forslag til hva jeg burde gjøre? Lenke til kommentar
flein Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Jeg har en ting å si WWW.OCGUTTA03.TK Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 selv har jeg et gf3ti200 jeg kunne tenkt meg gi til overklokking.no å få de til lage en ny guide om volt modding Lenke til kommentar
corcky Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Ja jeg ønsker å leke meg litt med et tnt 2 riva ultra kort. tenkte da på å klokke det litt. Noen som har forslag til hva jeg burde gjøre? Klokk minne og cpu opp til det blir ustabilt, da klokker du litt ned igjen slik at det blir stabilt. Riva Tuner er ett bra program å bruke. overklokking.no har noen fine guider til overklokking du kan sjekke ut. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Jeg har en ting å si WWW.OCGUTTA03.TK Jeg har hatt ett TNT2 kort som gikk til 180mhz GPU og 200 MEM, så det der var ikke noe bra klokking Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 ligger egne verktøy for det kortet under download i linken på siggen, ellers kan du bruke det linken linker til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå