Gå til innhold

Skjermkort til bærbar PC, hvilket er best - hjelp?


Reggy

Anbefalte innlegg

Nvidia GeForce 8600GS–256MB/512MB HM

 

eller

 

Nvidia GeForce 8600GT–256MB/512MB HM.

 

Noen som evt vet hvor stor forskjellen vil være maskiner med disse to skjermkort.

 

Har funnet meg en maskin jeg liker, som har førstnevnte skjermkort (Acer Aspire 5920G T5550) til en rimelig penge. Får forståelsen av skjermkortet er tålig bra, men noen som eksakt vet hvor bra det vil være. Kan jeg f.eks spille siste versjon av GTA spillet med slikt skjermkort? (trodde at det var kommet ny GTA til PC, nyere enn SA, men det nye kanskje ikke sluppet som PC-spill ennå, men vil slikt skjermkort klare nye spill?)

Endret av Reggy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nvidia GeForce 8600GS–256MB/512MB HM

 

eller

 

Nvidia GeForce 8600GT–256MB/512MB HM.

 

Noen som evt vet hvor stor forskjellen vil være maskiner med disse to skjermkort.

 

Har funnet meg en maskin jeg liker, som har førstnevnte skjermkort (Acer Aspire 5920G T5550) til en rimelig penge. Får forståelsen av skjermkortet er tålig bra, men noen som eksakt vet hvor bra det vil være. Kan jeg f.eks spille siste versjon av GTA spillet med slikt skjermkort?

 

Siste versjon av GTA til PC er vel GTA:SA, det kan du dra lett med det skjermkortet. Iallefall kunne jeg da jeg hadde det skjermkortet for en liten stund siden ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...