hellexx Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg har en datta som det er innebyggd cam på (Hp webcam)Menne jeg får bare slått den på da jeg sitter på msn er det noen som veit åssen jeg tar å slår den på uten å være på msn? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Kanskje si fulle navnet på HP'en, så kan jeg hjelpe jeg.. Lenke til kommentar
hellexx Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Kanskje si fulle navnet på HP'en, så kan jeg hjelpe jeg.. Den heter så mye som hp pavilion dv6600 Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Du trykker på quickplay knappen så trykker du på avspiling,så finner du webcam der. Lenke til kommentar
hellexx Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Du trykker på quickplay knappen så trykker du på avspiling,så finner du webcam der. Tusen takk for hjelpen, jeg fikk det til det nå Lenke til kommentar
ClaweD Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 jeg har en dv9000 (nyere modell) Webcam på disse pcene er veldig ustabile Så vis du merker noe problem som f.eks : webcam lagger webcam fryst fast webcam starter ikke... så gå til www.hp.com og finn webcam driver, da skal du ikke kunne ha noen problemer med ditt webcam, ingen problemer med mitt etter den driveren MvH ClaweD Lenke til kommentar
DonFroystad Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg får beskjed om at webcammen blir brukt av andre programmer,noe det ikke blir,hvordan får jeg fikset dette? Jeg har lasta ned alt av oppdateringer osv,men still no go.. Det er innebygd cam på en HP Pavillion dv6000 Håper på svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå