3000 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Hei og hallo! kjøpte en wii på mandag med spillet red steel som eg syntes var underholdende. vil ha gode tips til action/fps spill til wii Kjøpte wii'en til dama på grunn av ho ville ha zelda, men eg har veldig liten interesse av "slike" spill selv.. soo what do guys recomend ? tenkt litt på metroid prime 3 men kommer ikke på flere fps titler.. Endret 19. juli 2008 av 3000 Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Metroid er veldig kult og bra! Det finnes jo Call of Duty 3 til wii... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Tror de fleste "guys" ville anbefalt Zelda da Men Metroid er verdt å sjekke ut, og selv om det ikke er fps er Resident Evil 4 veldig bra også. Lenke til kommentar
Filosof Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Både Resident Evil 4 og Metroid Prime er meget bra spill. Selv om FPS-spill på Wii ikke kan måle seg med de på X-box eller Playstation, så er det gøyalt nok. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 red steel er enormt dårlig!=Þ noen bra fps-er jeg har: resident evil umbrella chronicles - så blir vel shootem up, ikke fps. resident evil 0 - skrekkspill. resident evil 4 - awesomeness. medal oh honer 2 - bra fps med veldig bra online. metriod prime 3 - mer awesomeness. the conduit kommer og det kommer nok til å være bra. sist men ikke minst vil jeg også anbefale zelda! Både Resident Evil 4 og Metroid Prime er meget bra spill. Selv om FPS-spill på Wii ikke kan måle seg med de på X-box eller Playstation, så er det gøyalt nok. fps på wii owner 360 og ps3 (pc og) så hardt at det er rart å tenke på...=\ Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 fps på wii owner 360 og ps3 (pc og) så hardt at det er rart å tenke på...=\ Ja, for Wiimoten er så drømmeaktig responsiv og flott å spille CoD3 med at jeg ikke har ord. /ironi resident evil umbrella chronicles - Ikke FPS resident evil 0 - Ikke FPS resident evil 4 - Ikke FPS (et godt spill hvis du ikke har det fra før) medal of honor 2 - Veldig middelmådig metriod prime 3 - Førsteperson Action Adventure (dog et veldig godt spill) Wii har ingen førstepersonskytere som har solgt over en million eller fått over 80% på GameRankings, bortsett fra Red Steel. Så å si den i det heletatt er MIDDELS på FPSer ville vært en løgn. RE4 og MP3 er de anbefalte actionskyterne jeg vil anbefale deg til Wii. Men de regnes ikke som FPS! Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 red steel er enormt dårlig!=Þ noen bra fps-er jeg har: resident evil umbrella chronicles - så blir vel shootem up, ikke fps. resident evil 0 - skrekkspill. resident evil 4 - awesomeness. medal oh honer 2 - bra fps med veldig bra online. metriod prime 3 - mer awesomeness. the conduit kommer og det kommer nok til å være bra. sist men ikke minst vil jeg også anbefale zelda! Både Resident Evil 4 og Metroid Prime er meget bra spill. Selv om FPS-spill på Wii ikke kan måle seg med de på X-box eller Playstation, så er det gøyalt nok. fps på wii owner 360 og ps3 (pc og) så hardt at det er rart å tenke på...=\ Resident Evil 0 er ikke et FPS spill. Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Ingen av de han nevnte var FPS. Bortsett fra Medal of Honor. Sa det jo i posten over din Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Ja, men det er ihvertfall ikke et fps spill. Umbrella Chronicles er et rail shooter spill og Resident Evil 4 er et tredje person skytespill. Endret 19. juli 2008 av Disorder Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Bra FPS på Wii? Tja, vi har Metroid Prime 3 og.... øh... vel, Metroid Prime 1 og 2 på GameCube funker jo om du har GC kontroller og minnebrikke. Resi UC er lyspistol, Resi 4 er tredjeperson og Resi 0 er GameCube. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Bra FPS på Wii? Tja, vi har Metroid Prime 3 og.... øh... vel, Metroid Prime 1 og 2 på GameCube funker jo om du har GC kontroller og minnebrikke. Resi UC er lyspistol, Resi 4 er tredjeperson og Resi 0 er GameCube. Det har blitt sagt to ganger, hehe. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Bra, så kanskje folk kan lære seg å huske det. Og bare for å si det "enda en gang", Resi 4 har ingenting med Resi å gjøre. Men nok om det, den diskusjonen ble jeg ferdig med for lenge siden. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hørt at medal oh honor heroes 2 til wii er overraskende bra når det gjelder kontroll og multiplayer. Ellers så er metroid det beste valget. Jeg hadde det også litt moro med res steel, som jeg fant til 200kr et halvt år etter lansering. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 til han som sa resevil 0 er til gc; ugh.. nei=Þ det er til wii=Þ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Nei det er orginalt til GC, men det kommer ein Wii optimalisert versjon til konsollen slik at Capcom kan melke enda meir av sine porter. Tror muligens denne er kommet til Japan, og meiner også at det er kun der den ville vere tilgjengelig inntill videre. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 wait what? jeg fikk den 2 dager sia'-.- det er et wiispill som alt har kommet.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Da har du ihvertfall importert fra japan eller noe...for det har ikkje kommet noe nytt RE spill innenfor våre grenser ihvertfall(foruten om UC) Bare for å gjøre det klart, eg tenker på dette http://arstechnica.com/journals/thumbs.ars...t-leaving-japan Endret 19. juli 2008 av Mala Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Ja, men det har vel egentlig ingenting å si. Finnes jo bare i japan/japansk utgave. Da vil jeg heller anbefale GC-varianten. EDIT: Du over meg sa det rett før jeg først posta... Endret 19. juli 2008 av UleDule Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 ja, importerte fra japan, men det spiller da ingen rolle, da har det kommet ut for deg, de fleste spilla kommer jo aldri hit, og alle som er bra blir laget på japansk og er ment til å spilles på japansk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå