Gå til innhold

Skal kjøpe golfutstyr!

Anbefalte innlegg

Jeg bor i Oslo og lurer på hvor jeg skal kjøpe dette.

Er nybegynner så er ute etter nybegynnerkøller. Har vært å sett på xxl, bra der, men vet folkens om flere steder de selger golfsett i oslo.

Er ute etter et halvsett.

G-sport? Anton Sport?

Vil kjøpe det fysisk.

Takk for svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke kjent i Oslo-området, men vil anbefale en tur til Strømstad, der har Team Sportia en butikk med godt utvalg og dyktige ansatte.

Du kan imidlertid få mye mer for pengene dersom du kjøper brukt, det første settet man eier varer ikke så lenge uansett ettersom man fort finner ut at man ønsker seg bedre utstyr (eller finner ut at golf ikke er tingen, og da har du ikke kastet bort penger siden du kan selge det igjen til samme pris).

Sjekk finn.no eller qxl.no eller liknende, du kommer helt sikkert over mye bra til en billig penge. Lykke til :)

EDIT: Finner du en annonse er det bare å linke til den dersom du vil ha råd om kjøp. Tror hvertfall det er lov å linke til slike sider.

Endret av This is David
Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale deg å se etter noe brukt, da mange mennesker med for mye penger kjøper seg nye, dyre golfkøller for deretter å bruke de 2-3 ganger og så å selge de til spottpris.

X-20 jernsett 3-9, i bag med PW, SW, Big Bertha Driver (10grader), Fairway Wood 3 og 5 og putter. - 5000,-

Dette er kjempeutstyr til en brøkdel av prisen. Jeg vil tro dette utstyret koster 15-20 000,- nytt.

Titleist 704 CB - 2500,-

Smidde jernkøller til 2500,-! Er disse i god stand så sier jeg bare løp og kjøp.

Lenke til kommentar

Materialet og fremstillingsteknikken er ingen hindring. Smidde køller har et noe frynsete rykte da de som regel kun blir levert som bladkøller, men disse er jo CB, så da bør det ikke være noe problem.

Det øverste settet er rett og slett fantastisk. Det koster jo litt, men jeg er sikker på at du ikke kommer til å angre.

Lenke til kommentar
Materialet og fremstillingsteknikken er ingen hindring. Smidde køller har et noe frynsete rykte da de som regel kun blir levert som bladkøller, men disse er jo CB, så da bør det ikke være noe problem.

Sant det. Vil likevel anbefale X-20 foran disse pga. teknologien i køllene og at de er vesentlig nyere. Dessuten slipper han å lete mer ettersom det er en komplett pakke.

ftbllftbll, jeg ville definitivt kjøp det X-20 settet. Det er en del penger, men du har køller for mange år fremover. Skulle du oppdage at golf ikke er din greie kan du lett selge de igjen til omtrent samme prisen.

Lenke til kommentar

Så ut som en god pris på det settet med X-20 jerna. Ser ut som om det er grafitt og jeg var egentlig tenkt å kjøpe de av stål... Hva er fordelene/ulempene med grafitt kontra stål jerna?

Er det mye falske køller som selges og er det noen måte å se om de er ekte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...