Sjokoladefisk Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Skal kjøpe en acer aspire 6920g, ingen butikker der jeg bor har den, og komplett har den ikke på lager og trenger og få tak i denne dataen innen ca en og en halv uke. Er elprice.no å anbefale å kjøpe fra? får jeg produktet raskt? er litt redd for og bestille på nettett pga vist det er feil med dataen jeg kjøper derfra blir det veldig mye styr med og sende den inn igjen og reparere, er dette noe å bekymre seg for? Takk. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Elprice brukte 3 dager på min telefon, veldig fornøyd. Sendte samme dag som jeg bestilte. Skjer det noe galt med dataen, kan du snakke med Elprice butikkene. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Kun gode erfaringer med Elprice selv her. Grei leveringstid og ventet vel 4 dager på en tlf jeg bestillte derfra- Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Tråden er rimelig feilpostet, dette har da lite med pc-spill å gjøre? Flyttes til butikkdiskusjon for data. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Kjøpt tv og pc-skjerm derfra, veldig fornøyd. Gode priser har de også, stort sett. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg har igrunnen bare dårlige erfaringer med Elprice, men det gjaldt kjøleskap. Jeg bestilte, de sa det var på lager men sendte det ikke og glemte å gi beskjed både om at det ikke var på lager og når det kom tilbake på lager igjen. Jeg var 14 dager uten kjøleskap og fryser pga dette rotet, og det merket jeg på matbudsjettet. Fra Elprice fikk jeg bare surskap og ikke så mye som en unnskyldning. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Kjøpte en Acer Aspire et eller annet der ifra, VELDIG rask leveringstid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå