Sjokoladefisk Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Skal kjøpe en acer aspire 6920g, ingen butikker der jeg bor har den, og komplett har den ikke på lager og trenger og få tak i denne dataen innen ca en og en halv uke. Er elprice.no å anbefale å kjøpe fra? får jeg produktet raskt? er litt redd for og bestille på nettett pga vist det er feil med dataen jeg kjøper derfra blir det veldig mye styr med og sende den inn igjen og reparere, er dette noe å bekymre seg for? Takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Det pleier og gå veldig fort med bestillingen vis de har varen på lager hos de aller fleste nettbutikker. Det ekke så mye styr og sende dem inn egentlig, går både raskt og fort når de først har den. Vanligvis har jeg pc-en tilbake innen 2 uker og da er frakt tiden også der. leverer du den i butikken kan det hende det går fortere men det kan også ta veldig lang tid noen ganger. Du kan jo eventuelt ringe elprice.no og spørre om hvor lang tid de tror det vil ta og sende pc-en til der du bor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå