Dbsnike Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hei. Jeg har to vifter jeg vil ha på min Zalman Fan Mate. Jeg skjønner jo i teorien hva jeg skal gjøre men jeg vet ikke hvordan jeg gjør det best mulig. Noen som har gjort det og/eller kan fortelle meg en grei løsning?. Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Er det ikke bare å koble viftene til Zalman GFan mate ed kablene som fulgte med Lenke til kommentar
Dbsnike Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 atte... nå føler jeg meg plutselig veldig dum, men hm? den tar jo liksom bare en vifte, men jeg vil ha to på. altså må jeg lodde? noen som kan vise hvordan de har gjort det? Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Kan man bare ha en vifte på Zalman fan mate? :S Lenke til kommentar
Dbsnike Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 på min er det bare plass til en egentlig ja. men man kan jo ha flere viss man kobler de sammen. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Eneste man skal tenke litt på er hva viftestyringen klarer av belastning. Det er ikke alle viftestyringer som er dimensjonert til å trekke to eller flrere vifter per kanal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå