pink Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Har nettopp kjøpt meg Pinnacle Studio titanium edition plus og lagt den inn på min maskin som har Windows Vista. Føler jeg har kjøpt katta i sekken da det viser seg at denne utgaven ikke støtter vista. Noen som kanskje har noen linker eller lignende info som kan gjøre at jeg kan bruke denne pakken på min maskin? Takker for hjelp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hvilken versjon er dette av pinnacle studio? Hva slags versjon av Vista har du? 32 eller 64 bit. Noe du kan gjøre er jo selvsagt og dra tilbake til butikken og si at du vil ha kjøpet hevet. pinnacle studio 12 støtter vista Windows® XP SP2 (SP3), Windows Vista™ (SP1) pinnacle studio 12 Lenke til kommentar
pink Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 tror det var versjon 10.8. Har klundret litt med den nå og fått den til å virke. Vet ikke om den vil redigere noe, men skal prøve dette senere i dag. takk for svar:-) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Har du versjon 10.8 må du laste ned et program fra nettet for å få installert det. Programmet finner du her. Lenke til kommentar
kjelsnes Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Intresant, jeg har liggende her den vanlige Pinnacle Studio Titanium Editon, vet ikke hvilken versjon. Men er det mulig å også bruke denne på Vista? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Intresant, jeg har liggende her den vanlige Pinnacle Studio Titanium Editon, vet ikke hvilken versjon. Men er det mulig å også bruke denne på Vista? Vis du ser på cd-en din med pinnacle på så pleier det og stå et navn på versjonen. Gjorde det på min pinnacle cd og de er ganske gamle. Alle versjoner vil mest sannsynlig fungere uten problemer på vista. Det er mer det at Pinnacle har kanskje testet programmet og lagd akkurat de siste versjonene for at de skal fungere ekstra bra med Vista. Du kan bare innstalere så får du fort beskjed om det er noe galt. Men jeg innstalerte mine 3 år gamle pinnacle versjon på vista 64 bit og det fungerte uten noe problemer. Lenke til kommentar
kjelsnes Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Ok, takk skal du ha. På CD-en står det 10,6. Jeg skal teste. Har en kompis som testet akuratt samme program, da gikk det ikke. Men han har jo en av de første Vista maskinene som kom på markedet. Endret 2. august 2008 av kjelsnes Lenke til kommentar
kjelsnes Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Takk for hjelpen! Der sparte jeg nærmere 1000 kroner Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Takk for hjelpen!Der sparte jeg nærmere 1000 kroner Bare hyggelig og kunne hjelpe deg. penger spart er penger tjent har jeg hørt, så der ble du 1000 kr rikere på en måte. Lykke til videre med pinnacle, kjempe greit og redigere med syns jeg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå