Rampage Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Ooooh, kulturrelativisme! Nei, politikk. Lenke til kommentar
isbit Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Du er altså med på at våre verdier er best? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Du er altså med på at våre verdier er best? Hvem som er en fare for hvem har ingenting med verdier å gjøre. Lenke til kommentar
isbit Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Vi er en fare for islamister. Hvis det er situasjonen, skal vi være fornøyd. Men jeg er redd det er omvendt. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Vi er en fare for islamister. Hvis det er situasjonen, skal vi være fornøyd. Men jeg er redd det er omvendt. Har du sett på verdenshistorien og dagens situasjon eller har du bare tatt på deg aluminiumshatten og lagd ett madrassfort hjemme? Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Islam er ingen fare for Europa, derimot ser det ut som Europa med flere er en fare for muslimske nasjoner. jøss noen som er våkne her gitt Lenke til kommentar
isbit Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Du er meget arrogant. Men det er jeg også. Skål for arrogansen! Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Du er meget arrogant. Men det er jeg også. Skål for arrogansen! Hvem?, Jeg? USA med allierte okkuperer og truer muslimske land...har du hørt noe annet? Lenke til kommentar
isbit Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Du tenker på Iran? Jeg håper de angriper dem! Iran med atombomba er farlig. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Du tenker på Iran? Jeg håper de angriper dem! Iran med atombomba er farlig. Du vet kanskje at teokratiet i Iran sitter der som resultat av at USA og Storbrittania arrangerte ett kupp fordi sittende regjeringa nasjonaliserte oljen? Lenke til kommentar
isbit Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Ja, de var meget dumme! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Og du mener fortsatt at det er Islam som er trusselen her og at Islam er bakgrunnen for hat og terrorisme? Lenke til kommentar
isbit Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Ja, i all hovedsak. Uten religiøse overbevisninger om 72 jomfruer i paradis, langt færre selvmordsbombere. Hadde jeg trodd dette, ville jeg vurdere å sprenge meg selv. Endret 19. juli 2008 av isbit Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Ja, i all hovedsak. Uten religiøse overbevisninger om 72 jomfruer i paradis, langt færre selvmordsbombere. Hadde jeg trodd dette, ville jeg vurdere å sprenge meg selv. Du mener at de ved martyrdød får 72stk, mens ved naturlig død må de dele på en pent brukt jomfru med 72 andre gamle gubber i helvete? Vi kan ta et veddemål Dersom Vesten/israel angriper først så melder du deg inn i Islam, og dersom iran angriper først så melder jeg meg inn i jehovas vitner... ok Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Du trenger ikke ta hensyn til det engang, så lenge du dør i forbindelse med jihad as-sayf. Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Du trenger ikke ta hensyn til det engang, så lenge du dør i forbindelse med jihad as-sayf. vell... sjekk om noen år, så finner du vell info om denne krigen her: http://no.wikipedia.org/wiki/Korstog Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Spekulasjoner er alltid gøy, men jeg ser ikke helt hva det har å gjøre med det jeg skrev. Utdyp er du snill. Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Spekulasjoner er alltid gøy, men jeg ser ikke helt hva det har å gjøre med det jeg skrev. Utdyp er du snill. Utdyp hva da? Korstog eller Jihad of the Sword? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Ja, i all hovedsak. Uten religiøse overbevisninger om 72 jomfruer i paradis, langt færre selvmordsbombere. Hadde jeg trodd dette, ville jeg vurdere å sprenge meg selv. Uten en grunn, en årsak til å sprenge seg selv hadde det blitt færre selvmordsbombere. Tamiltigerene sprenger seg selv, men er en sekulær gruppe. En selvmordsbomber eller 30 er en langt mindre trussel enn hva Europa besitter. Endret 19. juli 2008 av Rampage Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Du tenker på Iran? Jeg håper de angriper dem! Iran med atombomba er farlig. Du vet kanskje at teokratiet i Iran sitter der som resultat av at USA og Storbrittania arrangerte ett kupp fordi sittende regjeringa nasjonaliserte oljen? spennende link? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå