isbit Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Fordi muslimer TROR det som står i Koranen. En tro farger livet og handlingene til et menneske. Forsøk å lese Koranen med deres øyne! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Skal du svare på noe av det jeg skriver eller er det bare hakk i plata? "Slemme muslimer vil ta over verden, bare se på koranen." "Men..." "NEI! SLEMME MUSLIMER, HJELP HJELP HJELP" "0_o" Prøv å se på verden fremfor å stikke nesa ned i en bok og se verden gjennom den. Endret 21. juli 2008 av Rampage Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Skal du svare på noe av det jeg skriver eller er det bare hakk i plata? "Slemme muslimer vil ta over verden, bare se på koranen." "Men..." "NEI! SLEMME MUSLIMER, HJELP HJELP HJELP" "0_o" Prøv å se på verden fremfor å stikke nesa ned i en bok og se verden gjennom den. hehe får tømme en saltsekk i kjøttsåret jeg da og legge frem planene til sionist jødene hvordan de skal ta over verden WORLD CONQUEST THROUGH WORLD JEWISH GOVERNMENT "THE PROTOCOLS OF THE LEARNED ELDERS OF ZION" http://www.biblebelievers.org.au/przion1.htm Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jah, er det ikke jøder som vil overta verden, så er det muslimer, folk fra Illuminati eller satanister. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg tror disse vil etterhvert ta over verdensherredømmet ... Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jah, er det ikke jøder som vil overta verden, så er det muslimer, folk fra Illuminati eller satanister. jau, mange kandidater her Men å frykte at muslimer skal ta over verden er like paranoid og talentløst som å frykte denne musa. Lenke til kommentar
isbit Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Skal du svare på noe av det jeg skriver eller er det bare hakk i plata? "Slemme muslimer vil ta over verden, bare se på koranen." "Men..." "NEI! SLEMME MUSLIMER, HJELP HJELP HJELP" "0_o" Prøv å se på verden fremfor å stikke nesa ned i en bok og se verden gjennom den. Du har tydeligvis ingen forståelse for hva det vil si å være overbevist om at det som står i Koranen er sant. Hvis du faktisk tror på dette, så ønsker du naturligvis ingen sekulær verden. Du ønsker at Islam skal bre seg over hele kloden. Akkurat som jeg ønsker at rasjonell tankegang og humanisme skal gjøre det samme. Endret 22. juli 2008 av isbit Lenke til kommentar
isbit Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Men å frykte at muslimer skal ta over verden er like paranoid og talentløst som å frykte denne musa. Skal eller vil? Jeg tror ikke de vil klare det, men de ønsker det selvsagt. Hvor naiv går det an å bli? Fortsetter denne naiviteten som vi i stor grad ser blant sosialistene her til lands, tar det ikke lang tid før nordmenn er en minoritet i eget land. Det gjelder ikke minst Oslo. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hvor naiv går det an å bli? Fortsetter denne naiviteten som vi i stor grad ser blant sosialistene her til lands, tar det ikke lang tid før nordmenn er en minoritet i eget land. Det gjelder ikke minst Oslo. Og det kan du så klart underbygge med holdbare dokumentasjoner ...? Lenke til kommentar
isbit Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Hvor naiv går det an å bli? Fortsetter denne naiviteten som vi i stor grad ser blant sosialistene her til lands, tar det ikke lang tid før nordmenn er en minoritet i eget land. Det gjelder ikke minst Oslo. Og det kan du så klart underbygge med holdbare dokumentasjoner ...? Jeg respekterer at du tror de ikke blir flere og flere. Jeg ser imidlertid det jeg ser - en by som oversvømmes av flere og flere innvandrergjenger. Ugang gjør de også. Jeg har ingen dokumentasjoner på at de er mange og gjør flere lovbrudd enn ikke-muslimer, men observasjoner tyder på det. Når hadde vi sist problemer med tvangsekteskap blant ikke-muslimske nordmenn? Omskjæring? Æresdrap? Endret 22. juli 2008 av isbit Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg trodde du, isbit, som var så opptatt av vitenskap visste at enkeltindivders observasjoner ikke teller som dokumentasjon når man skal generalisere om fremtiden. Lenke til kommentar
isbit Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Sier hun som ikke klarer å bestemme seg for om hvorvidt gutter skal ha rett til å runke eller ei... Men jo, du har rett. Men jeg har vist til undersøkelser om muslimers holdninger tidligere, som du har ignorert. Endret 22. juli 2008 av isbit Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Når hadde vi sist problemer med tvangsekteskap blant ikke-muslimske nordmenn? Omskjæring? Æresdrap? For ca. tiden før internett lot oss bli oversvømt med informasjon. Hvis en dustemikkel i eks. Oslo får seg en på kjeften i kveld, og kompisen tilfeldigvis har fremme mob-kameraet, og dermed sender dette til, la oss si vg.no, så får den dustemikkelen litt mere ølpenger, og medianissen får noe å "spinne på". Det de "glemte" å få med seg, er det faktumet at dusten har ansvaret selv, og hvis man med vitende å vilje plasserer sin rumpe i en maurtue, så er det fanden ta ikke mauren sin feil at den var verdt å jafse litt av!? Så da kan man som "uskyldig offer lese": "Hovedstaden er fremdeles en helvetespøl av blind vold." Jeg for min del tror ikke et sekund at verden har blitt noe verre siden man kun forholdt seg til stentavler, men graden av hurtig (og ukritisk) "programmering" får oss alle til å tro at den samme verden som vi faktisk kan se og delta i her og nå, har blitt så farlig at vi bør gå til et alvorlig innkjøp av verneutstyr, og hvis man så følger alle disse flinke dommedagsselgernes anbefalinger, så ender vi opp med et utstyr som setter oss kun i stand til å se på TV (vanskelig å bevege seg ute i sommervarmen med fullt hockeyutstyr), og da er det jo bare og fortsette å fore oss med mere frykt! Lenke til kommentar
isbit Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg er rimelig sikker på at muslimer gjør mer ungang enn gjennomsnittet her i byen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg er rimelig sikker på at muslimer gjør mer ungang enn gjennomsnittet her i byen. Okay, hva kan så din oppfatning av "rimelighet" få deg til å gjøre av handlinger mot muslimer da? Lenke til kommentar
isbit Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg gjør ingenting mot dem, men jeg er på vakt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg gjør ingenting mot dem, men jeg er på vakt. På vakt mot egen fantasi, kanskje? Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Sier hun som ikke klarer å bestemme seg for om hvorvidt gutter skal ha rett til å runke eller ei... Er dette andre gangen du konstruerer meninger som jeg aldri har ytret? Jeg har da aldri sagt noe lignende, dette er renspikket løgn. Uansett er dette et svært dårlig forsøk på å flytte fokus bort fra det faktum at du kommer med utsagn som ikke kan dokumenteres. Men jo, du har rett. Men jeg har vist til undersøkelser om muslimers holdninger tidligere, som du har ignorert. Mulig du har skrevet noe etter jeg sluttet å frekventere tråden, men da har jeg rett og slett ikke sett det. Edit: Jeg ser nå at du enda snakker om omskjæringstråden. Himmel og hav for en lavmålsretorikk du bruker, isbit. Jeg ser jeg gjorde rett i å trekke meg litt bort fra disse diskusjonene når det er på dette nivået det skal "diskuteres". Men bare for igjen å motgå dine vanvittige påstander: http://www.klara-klok.no/wips/306683423/caseId/1198603127/ http://en.wikipedia.org/wiki/Sexual_effects_of_circumcision Jeg har lest litt rundt og ser at når det gjelder masturbering når man er omskjært så kan det være vanskeligere for noen, men de fleste løser dette ved å bruke en annen type teknikk. Det er derfor ikke noe hold i at om man er omskjært, så kan man ikke masturbere. Endret 22. juli 2008 av Tabris Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Skal du svare på noe av det jeg skriver eller er det bare hakk i plata? "Slemme muslimer vil ta over verden, bare se på koranen." "Men..." "NEI! SLEMME MUSLIMER, HJELP HJELP HJELP" "0_o" Prøv å se på verden fremfor å stikke nesa ned i en bok og se verden gjennom den. Du har tydeligvis ingen forståelse for hva det vil si å være overbevist om at det som står i Koranen er sant. Hvis du faktisk tror på dette, så ønsker du naturligvis ingen sekulær verden. Du ønsker at Islam skal bre seg over hele kloden. Akkurat som jeg ønsker at rasjonell tankegang og humanisme skal gjøre det samme. Hvorfor graver du deg konstant ned i denne boka uten å faktisk se på det som skjer i verden? Jeg vil ha EKSEMPLER på konflikter som Islam er årsak til. Jeg vil at du skal svare på noen enkle spørsmål angående konflikter vi har hatt fram til idag og spør deg selv om religion er bakgrunnen selv om religiøse er involvert og da spør deg selv om Islam kan få skylden for konflikter idag? Jeg lurer på om du fortsatt mener at det ikke eksisterer "lapper" på mennesker hvis man fjerner religion. Finnes det andre konfliktgrunnlag basert på de lappene jeg har allerede nevnt? Det eneste du svarer er at du "respekterer mitt syn på det", men du nekter å diskutere og argumentere. Lenke til kommentar
isbit Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 På vakt mot egen fantasi, kanskje? På vakt mot muslimene. Er dette andre gangen du konstruerer meninger som jeg aldri har ytret? Jeg har da aldri sagt noe lignende. Du sa det var diskutabelt hvorvidt omskjæring av guttebarn burde være tillatt. Uten forhud, ingen runking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå