Didrik_AK Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hei Var ute å kjørte en liten tur for nesten en mnd siden og klarte å rygge på et gjerde med min 2uker gamle Audi A3 2004 mod. Riper på hele bakfangern og knust speil og knukket speilkoppen. Var på taksering på Møller bilskadesenter å fikk taksering på 13155,- hvis jeg byttet fangern min eller 13559,- hvis jeg reparerte den... SINNSYKT! Vet at det skal være dyrt å skrape bilen men det er ekstremt... de satte prisene på deler til 3000 og resten er arbeid Hvor kan jeg skaffe delene orginalt selv så kan jeg få en jeg kjenner til å lakke det på fritiden.? ~Diddern Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 ebay.de har mase billige deler. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 E-bay er jeg utrolig skeptisk til.. plutselig har du kjøpt katta i sekken og du sitter der uten mulighet til å bytte det, fordi det er downsiden med auksjoner. finnes det ingen forhandlere som selger meg de orginale delene? ~Diddern Lenke til kommentar
Minus Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) 2uker gamle Audi A3 2004 mod. Jaså ja? Sjekk ut tmtuning.com og norskbildelsenter.no Endret 20. juli 2008 av Goodkat Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 E-bay er jeg utrolig skeptisk til.. plutselig har du kjøpt katta i sekken og du sitter der uten mulighet til å bytte det, fordi det er downsiden med auksjoner. finnes det ingen forhandlere som selger meg de orginale delene? ~Diddern Enhver merkeforhandler kan selge deg originaldelene du trenger (forutsatt at de ikke er gått ut av produksjon, og lageret tømt..), så lenge du ber om nettopp deler, og ikke ferdigreparert bil. Om merkeforhandler krever å få gjøre hele jobben ville jeg byttet bilmerke.. Kan jo prøve hos en annen forhandler som ikke har eget karosseriverksted, om de du var hos først nekter. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 De kan ikke nekte deg å kjøpe delene der uansett hva Var det ikke mer enn 3 000,- for fanger og speil? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Det var med lakkering? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Disse skadene kostet litt over 18000 å fikse. (gikk på motpartens forsikring dog) Var også riper på speilet, men måtte ikke byttes. De pusset ned, lakket alt sammen, samt skiftet tåkelys. Nye deler var; tåkelys, lyktespyler /m deksel, skvettlapp. Dyrt å eie nogenlunde ny bil i dag Det baller fort på seg. Endret 25. juli 2008 av espennyh Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 2uker gamle Audi A3 2004 mod. Jaså ja? Sjekk ut tmtuning.com og norskbildelsenter.no Jeg har hatt den i 2uker da x] *himle med øynene* hehe Det var med lakkering? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Disse skadene kostet litt over 18000 å fikse. (gikk på motpartens forsikring dog) Var også riper på speilet, men måtte ikke byttes. De pusset ned, lakket alt sammen, samt skiftet tåkelys. Nye deler var; tåkelys, lyktespyler /m deksel, skvettlapp. Dyrt å eie nogenlunde ny bil i dag Det baller fort på seg. Det er grisedyrt *kjøpe en vrakebil* ~Diddern Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Har du ikke forsikring på bilen da? Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Har du ikke forsikring på bilen da? Gidder ikke ta det på forsikringa.. altfor stor egenandel.. skal jeg ta det på forsikring skal jeg i allefall ha skader for 30k +++ hehe ~Diddern Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 egenandelen er som regel ikke det værste, bonustapet svir mer Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 egenandelen er som regel ikke det værste, bonustapet svir mer Ikke sant.. Lenke til kommentar
TGRacing Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Vis du ennå ikke har fåt tak i noe deler, anbefaler jeg en tur til Albjerk på Åssiden i Drammen. Kjempe bra service og overkommelige priser på orginale deler der. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Vis du ennå ikke har fåt tak i noe deler, anbefaler jeg en tur til Albjerk på Åssiden i Drammen. Kjempe bra service og overkommelige priser på orginale deler der. De tar vell standard Møller priser (Holy Shit) men kanskje en god idé, fant ut i går at bestemor spiller bridge på søndager med selveste Albjerk. ~Diddern Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hva med å kjøpe det som er mulig i "styling"/aftermarketparts? Ofte mye billigere, også får du en mer personlig bil Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Vet ikke om det står lengre opp eller ikke *husker ikke* men jeg skal ikke ha noe Rieger eller anna møkk som gjør den fine bilen min stygg ;p Skal jeg ha noe så blir det event. orginal (OEM) Audi 8P S3 deler. ~Diddern Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Lø hjem S3-deler fra Tyskland, eller originale A3-deler. Hos Møller, og andre merkeforhandlere, koster originaldeler en arm og en fot. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Lø hjem S3-deler fra Tyskland, eller originale A3-deler. Hos Møller, og andre merkeforhandlere, koster originaldeler en arm og en fot. Problemet er vell egentlig å finne en forhandler som selger det da.. *pluss lære meg tysk* jepp, de skal gjerne ha 2 armer også.. ~Diddern Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Syns ikke dette var avskrekkende dyrt til møller å være, dette er jo ca 12 timer beregnet som høres ganske normalt ut? Men du kan jo rette bilen andre steder, kan bli rimligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå