Gå til innhold

Hardere tiltak mot gjentagende kriminell ungdom.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bor i Skien selv og merker selv alle disse jævelungene. En kosovoalbaner som gikk i klassa til broren min har blitt tatt for å kjøre (vet ikke om den var stjelt, men forundra meg ikke) og true politi med kniv. Hele familien til kosovalbaneren var etterlyst som grenlands mest kkriminelle, de stjelte allt av mopeder rundt i området. Jeg gikk i klassa til en, han gikk med folk som røyka både det ene og det andre. Jeg hørte at han hadde stjelt 30 000 fra morra si for å kjøpe hasj, vet ikke om dette er sant, men for meg høres det ut som noe han kunne ha gjort, han sitter nå på noe porsjekt skole. Jeg tror jeg vet hvem den "jevnaldrene" jenta de snakker om i artikelen er. Vis jeg tror riktig er det en som gikk i klassa mi i 8 og 9ende. I begynneolsen jobba hu ganske bra, gjordet det greit på skolen. Men så begynnte hu å gå med folk som hang rundt kosovoalbanerne. Skal love deg at hu forandra seg fort, etter et halvt år etter hu hadde blitt kjent med gjengen, blei hu kasta ut av skolen for å så begynne på en instutisjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...