Thorvaldo Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hei. Er det noen der ute som vil donere meg en def håndkontroll? Tenkte jeg skulle prøve å bygge den om til en PS3 kontroll, siden denne er så søkki T Lenke til kommentar
4ewugyvueoovuuoyuvfyic Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 bare dra til en venn, ta xbox kontrollen hans også kast den i bakken da han er på do. da han kommer tilbake sier du at kontrollen er ødelagt, så spør du om du kan få den. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg har ei defekt kjærring! Noen som kan bygge om henne? Lenke til kommentar
4ewugyvueoovuuoyuvfyic Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg har ei defekt kjærring! Noen som kan bygge om henne? skilles? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Njet! Bare snakk om omkonfigurering, men det er kanskje umulig ...? Hu er heller ikke blond, stakkar liten ... Lenke til kommentar
4ewugyvueoovuuoyuvfyic Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Njet! Bare snakk om omkonfigurering, men det er kanskje umulig ...? Hu er heller ikke blond, stakkar liten ... farg håret blond, da lever henne opp til hva hun er. Lenke til kommentar
Thorvaldo Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Ha ha så mye rare svar... Men seriøst a! Lenke til kommentar
Løve Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Vel, du kan jo spørre pent på en eller annen elektro/spillsjappe om de har noen billige brukte eller rett og slett defekte håndkontroller du kan få eller kjøpe. Lenke til kommentar
kehax Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg trenger også en dele-håndkontroll. Jeg har en som trenger en knappetransplantasjon. Det er av den typen med kabel. Det er RT-knappen som er gåen og den passer ikke over fra trådløs-kontroll. Jeg bruker den nå på dataen... funker kjempebra til gamle ROMs og enkelte spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå