Kombat-Kaare Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Ser ikke helt hva som er artig med det, det er fort gjort å utelate en enkelt bokstav i et ord. Ser mer ut som om du setter alle kluter til for å finne én enkelt feil og virke som en smartass etterpå. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Account Name: ****** Type of Violation: PvP Arena/Battleground Exploitation Details of Incident: Exploitation of PvP Battlegrounds and the honor system Consequences for Account: Account suspended for 24 hours (1 day) Prøvde en bot en natt og ble banna dagen etterpå. Så det er lite vits. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Account Name: ******Type of Violation: PvP Arena/Battleground Exploitation Details of Incident: Exploitation of PvP Battlegrounds and the honor system Consequences for Account: Account suspended for 24 hours (1 day) Prøvde en bot en natt og ble banna dagen etterpå. Så det er lite vits. Mye forskjell på en bot, og en velkonfigurert bot. Forøvrig betyr suspensions som dette player reports. Confirmed use of 3rd party programs er instant ban, ikke suspension. Dette er ett eksempel på at du har blitt reportet for å løpe inn i en vegg eller lignende, ikke software detection. Endret 23. juli 2008 av pronoob Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Meningsløst å spille et spill hvis du ikke gidder å arbeide for å komme til tops. Jeg gidder ikke å bruke cheats i singleplayer, heller. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 godt å høre at player reports fungerer fortsatt. Har vært litt slakk med å rapportere folk som botter i det siste, men dette gir meg ny giv Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 godt å høre at player reports fungerer fortsatt. Har vært litt slakk med å rapportere folk som botter i det siste, men dette gir meg ny giv Godt det er flere av oss , jeg rapporterer veldig nye selv . Til han posten over ; Ja man må jobbe for tingene , det er som i det virklige liv - man kan liksom ikke gå å rane en bank heller ,,,, Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Denne tråden er ikke bare haugevis med off topic, det kan vel også undres på om trådstarter ber om hjelp til juks. Bare så det er klart så tillater vi ikke diskusjon som går på å få hjelp til hvordan man jukser i onlinespill. Dere kan gjerne diskutere etiske og moralske aspekter ved det hele, på konstruktivt vis. Men slikt gjøres i tråder som har dette som tema, noe denne ikke har. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg