Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Jeg er en film-lager i trøbbel!

Anbefalte innlegg

Heisann, ok, jeg har nettop kjøpt meg en ny laptop og den heter så mye som HP Pavillion 9000, uansett, på den nye pcen, så er grafikken helt insane bra, alt funker helt fett, kjører 80-200 fps en god del av tiden, her er problemet.

Av enelleranna rar grunn, så driver cpuen og flytter seg fra 15% use, til 80% use etc, så jeg får helt sjuke lagspikes, og det er når jeg ikke frapser, NÅR jeg frapser, så er det mesteparten av tiden, ikke hele tiden, men mesteparten av tiden får jeg helt sjukt lagg, dropper fra 80 fps ned til 10, og så står den mellom 10 og 20 og hopper så pcen lagger helt drit

Noen som har noen aning som helst i det hele tatt om hva jeg kan gjøre for og fikse detta?

Har kjørt virus scan, har 0 virus, dette er veldig plagsomt.. Tusen takk til den som gidder og hjelpe, kommer til og se innom tråden ofte!

- Har sjekked med ctrl+alt+delete, har ikke noe og si om jeg er i spill eller ikke, plutselig begynner den bare og gå fort opp og ned på prosentene. Kjører bare standard programmer som kom installert på laptopen.

Endret av xarioo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en fordel om du beskriver når du opplever dette. kun i spill eller uansett hva du gjør?

om du trykker CTRL+ALT+DELETE så kan du i prosessmanaageren forøvrig sortere programmene etter prosessorbruk og se hvilke programmer som bruker hva. Det er det ørste du kan sjekke. Se om det er noen prosesstråd der som periodisk bruker masse CPU i korte perioder.

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...