Khaffner Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Tja, 50mW klarer å sprenge ballonger, tenne fyrstikker og sigaretter, bare forestill deg hva 500mw kan klare Ja, hva kan den egentlig brukes til? Hadde vært fett, men ser for meg at det ikke er så veldig lett å bruke den til noe. Selvfølgelig er det fett, men det kan brukes til å tenne på peisen, siggen og mye annet. Dessuten kan man holde kaffen varm, svimerke ting du eier, tegne på treverk, imponere venner, leke med katten(ikke treff katten!), skremme folk ved å lyse på noe reflekterene metall ved dem og forvirre helikopterpiloter(anbefales ikke). Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Tja, 50mW klarer å sprenge ballonger, tenne fyrstikker og sigaretter, bare forestill deg hva 500mw kan klare Ja, hva kan den egentlig brukes til? Hadde vært fett, men ser for meg at det ikke er så veldig lett å bruke den til noe. Totalt meningsløst! Gi heller pengene til u-hjelp og til fattige barn som trenger pengene mer enn deg! Ja, selg alt du eier og send pengene til Afrika. Det er lov å være sjenerøs, men man trenger ikke å overdrive.. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Tja, 50mW klarer å sprenge ballonger, tenne fyrstikker og sigaretter, bare forestill deg hva 500mw kan klare Ja, hva kan den egentlig brukes til? Hadde vært fett, men ser for meg at det ikke er så veldig lett å bruke den til noe. Totalt meningsløst! Gi heller pengene til u-hjelp og til fattige barn som trenger pengene mer enn deg! Ja, selg alt du eier og send pengene til Afrika. Det er lov å være sjenerøs, men man trenger ikke å overdrive.. Det var så absolutt ikke det jeg sa! Jeg sa at fyren istedenfor å bruke penger på sånne lasergreier, kunne sende pengene til folk som trenger det mer. Herregud, så på jordet du ser ut til å være, da! Les før du poster! Det er ikke å overdrive å sende noen hundrelapper eller tusenlapper til Afrika. Endret 19. juli 2008 av Mademoiselle Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hadde reist på ferie et eller annet sted om jeg var deg... Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Du har 10k som du må svi av, men du vet ikke hva du skal bruke dem på.. Hmm, hvorfor må du i det hele tatt bruke de?? Merkelig tankegang... Viss jeg hadde vært i din situasjon så ville jeg spart de til du trenger de. Men viss du virkelig må bli kvitt de så kan du sikkert kjøpe noe av meg for 10k, eller for all del. Du kan gi de til meg og viss du føler for det. Men for å være litt mer seriøs, jeg hadde reist litt. Kanskje 10k er litt lite, men det er en begynnelse. Endret 19. juli 2008 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Tja, du kan jo donere ett par tusen til veldedighet. Eller du kan ta en titt innom her. Gadgets Side Jiggy (Noe ala Gadgets siden) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Det var så absolutt ikke det jeg sa! Jeg sa at fyren istedenfor å bruke penger på sånne lasergreier, kunne sende pengene til folk som trenger det mer. Herregud, så på jordet du ser ut til å være, da! Les før du poster! Det er ikke å overdrive å sende noen hundrelapper eller tusenlapper til Afrika. Å bare sende penger nedover fører bare til en ting. At vi kan lene oss tilbake og late som vi har god samvittighet, mens problemene bare øker i omfang. Bl.a. takket være vår "støtte" Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Blås de avgårde på nettpoker. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Iskall, takk. Skal lete på de sidene å se om jeg finner noe morsomt. Takk til dere andre også, men u-hjelp er ikke aktuelt. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg ville kjøpt filmer for alle pengene. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Jeg ville tatt en tur ned til Ayia Napa Endret 19. juli 2008 av bebeluv Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg ville tatt en tur ned til Ayia Napa second dat Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Det er jo latterlig å bruker penger på noe man ikke har bruk for eller har et ønske om å eie. Å spørre om hva man skal bruke pengene sine på er ganske patetisk, spør du meg. Hva kommer det av at pengene brenner i lomma på folk, så fort de får litt ekstra mellom fingrene? Hva med å gjøre noe smart, og spare dem til man virkelig trenger dem? Faktisk bruke mer en tre sekunder på å tenke seg om før man gjør et eller annet impulskjøp. Bruker du pengene på tull og fjas nå, kommer du garantert til å angre når du får litt mer økonomisk sans, og noen flere år på baken. Edit: Jeg ser i profilen din at "Finance" er din interesse. Jeg ville kanskje funnet en ny interesse hvis dette setter standarden for dine finansielle kunnskaper. Endret 19. juli 2008 av T-Solberg Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Piano! Jeg har selv kjempe lyst på et, men ikke råd. Endret 19. juli 2008 av scumbag Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Eg ville brukt pengane på ei oppleving, å gjera noko eg elles ikkje hadde teke meg tid eller pengar til å gjera. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hva med å hoppe i fallskjerm ? Strikkhopp ? Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Du kan jo velge noe svært vanlig da som alle har lyst på; svæær TV (f.eks. en 42"), kamera/videokamera, spillkonsoll, klær, sykkel.. møbler? Eller kanskje du heller kan bruke de som en start på et førerkort? Hvis du allerede har billappen kan du begynne å ta for tung motorsykkel f.eks. Selv hadde jeg brukt de på piano, et par møbler og et medlemsskap på et treningssenter. Endret 19. juli 2008 av scumbag Lenke til kommentar
K.. Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Piano! Jeg har selv kjempe lyst på et, men ikke råd.Henger meg på den. Tho realiserte jeg den drømmen her i forrige uke. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Lei paintball og bane til deg og noen gode venner, kjøp atv eller cross-sykkel til å leke deg med, en eller annen opplevelse, bruk de på meg, kjøp deg ny dress, kos deg med pils? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå