Gå til innhold

Skal svi av 10 000 kr

MagnusW

Anbefalte innlegg

Tja, 50mW klarer å sprenge ballonger, tenne fyrstikker og sigaretter, bare forestill deg hva 500mw kan klare :love:

Ja, hva kan den egentlig brukes til? :p Hadde vært fett, men ser for meg at det ikke er så veldig lett å bruke den til noe.

Selvfølgelig er det fett, men det kan brukes til å tenne på peisen, siggen og mye annet. Dessuten kan man holde kaffen varm, svimerke ting du eier, tegne på treverk, imponere venner, leke med katten(ikke treff katten!), skremme folk ved å lyse på noe reflekterene metall ved dem og forvirre helikopterpiloter(anbefales ikke).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tja, 50mW klarer å sprenge ballonger, tenne fyrstikker og sigaretter, bare forestill deg hva 500mw kan klare :love:

Ja, hva kan den egentlig brukes til? :p Hadde vært fett, men ser for meg at det ikke er så veldig lett å bruke den til noe.

Totalt meningsløst! Gi heller pengene til u-hjelp og til fattige barn som trenger pengene mer enn deg!

Ja, selg alt du eier og send pengene til Afrika. Det er lov å være sjenerøs, men man trenger ikke å overdrive..

Lenke til kommentar

Totalt meningsløst! Gi heller pengene til u-hjelp og til fattige barn som trenger pengene mer enn deg!

Ja, selg alt du eier og send pengene til Afrika. Det er lov å være sjenerøs, men man trenger ikke å overdrive..

Det var så absolutt ikke det jeg sa! Jeg sa at fyren istedenfor å bruke penger på sånne lasergreier, kunne sende pengene til folk som trenger det mer. Herregud, så på jordet du ser ut til å være, da! Les før du poster! Det er ikke å overdrive å sende noen hundrelapper eller tusenlapper til Afrika.

:nei:

Endret av Mademoiselle
Lenke til kommentar

Du har 10k som du må svi av, men du vet ikke hva du skal bruke dem på.. Hmm, hvorfor må du i det hele tatt bruke de??

Merkelig tankegang...

Viss jeg hadde vært i din situasjon så ville jeg spart de til du trenger de.

Men viss du virkelig må bli kvitt de så kan du sikkert kjøpe noe av meg for 10k, eller for all del. Du kan gi de til meg og viss du føler for det. :p

Men for å være litt mer seriøs, jeg hadde reist litt. Kanskje 10k er litt lite, men det er en begynnelse. :)

Endret av The_Free_Man
Lenke til kommentar
Det var så absolutt ikke det jeg sa! Jeg sa at fyren istedenfor å bruke penger på sånne lasergreier, kunne sende pengene til folk som trenger det mer. Herregud, så på jordet du ser ut til å være, da! Les før du poster! Det er ikke å overdrive å sende noen hundrelapper eller tusenlapper til Afrika.

:nei:

Å bare sende penger nedover fører bare til en ting. At vi kan lene oss tilbake og late som vi har god samvittighet, mens problemene bare øker i omfang. Bl.a. takket være vår "støtte"
Lenke til kommentar

Det er jo latterlig å bruker penger på noe man ikke har bruk for eller har et ønske om å eie.

Å spørre om hva man skal bruke pengene sine på er ganske patetisk, spør du meg.

Hva kommer det av at pengene brenner i lomma på folk, så fort de får litt ekstra mellom fingrene? Hva med å gjøre noe smart, og spare dem til man virkelig trenger dem? Faktisk bruke mer en tre sekunder på å tenke seg om før man gjør et eller annet impulskjøp.

Bruker du pengene på tull og fjas nå, kommer du garantert til å angre når du får litt mer økonomisk sans, og noen flere år på baken.

Edit:

Jeg ser i profilen din at "Finance" er din interesse. Jeg ville kanskje funnet en ny interesse hvis dette setter standarden for dine finansielle kunnskaper.

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar

Du kan jo velge noe svært vanlig da som alle har lyst på; svæær TV (f.eks. en 42"), kamera/videokamera, spillkonsoll, klær, sykkel.. møbler?

Eller kanskje du heller kan bruke de som en start på et førerkort? Hvis du allerede har billappen kan du begynne å ta for tung motorsykkel f.eks.

Selv hadde jeg brukt de på piano, et par møbler og et medlemsskap på et treningssenter.

Endret av scumbag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...